Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CV genereren van/voor medewerkers in huisstijl

Pagina: 1
Acties:

• mhbwessels
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-07 15:25

mhbwessels

ICT Projectmanager

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om CV's te genereren in een bedrijfs huisstijl zoals je ook ziet dat je op LinkedIn kunt doen in pdf.

We hebben momenteel gewoon een CV format in word. Heb wel overwogen om een template/macro/wizard te laten maken die de mensen kunnen invullen zodat zijn CV volgens de huisstijl wordt gemaakt. Echter wat mijn probleem is is dat ik toch nog allemaal verschillende CV's heb omdat je na een template of wizard toch zelf kunt aanpassen.

Ik denk dat ik het toch moet zoeken in een online iets waarbij gegevens ergens online staan en ze een CV in huisstijl met 1 druk op de knop kunnen genereren.

Iemand een idee of een geheel ander idee?

ICT Projectmanager, tevens Joomla designer.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als je die mensen nou hun gegevens in bv access in laat vullen. Dan kan je aan de hand daarvan ook prima per record een cv op laten bouwen in de juiste huisstijl adhv een word template of iets dergelijks. Van daaruit printen via een PDF driver en je bent een heel eind zou ik denken. wellicht een optie waar je nog over na kunt denken ;)

Desktop | Server | Laptop

• jpeeters
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:21
Je zou je data kunnen opslaan in een standaard (zoals HR-XML) en van daaruit een layout er over gooien.