"May our framerates be high and our temperatures low."
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Niets weerhoudt een user immers op ip te gaan browsen. (de drempel wordt wel iets hoger, maar waterdicht is het niet).
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
met als voorwaarde dat ook je reverse lookup even aanpastQuestion Mark schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:18:
Je zou beter middels de "content advisor" van internet explorer proberen om toegang tot de sites dicht te zetten.
Niets weerhoudt een user immers op ip te gaan browsen. (de drempel wordt wel iets hoger, maar waterdicht is het niet).
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
"May our framerates be high and our temperatures low."
Gaat niet zoveel helpen. Ik kan thuis toch een keurig lijstje maken met websites en ip-adressen van sites die ik op mijn werk wil bezoeken?WhizzCat schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:01:
[...]
met als voorwaarde dat ook je reverse lookup even aanpast
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Ligt denk ik ook een beetje aan het bedrijf waar je dit doet.Question Mark schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:19:
[...]
Gaat niet zoveel helpen. Ik kan thuis toch een keurig lijstje maken met websites en ip-adressen van sites die ik op mijn werk wil bezoeken?
Ik heb een aantal klanten die niet eens weten wat een ip is en waar dit afdoende zou zijn.
Ik vind het zelf ook niet de meeste fantastische oplossing maar het kan in sommige gevallen wel genoeg zijn.
Ja, maar als je reverse ook naar een intranet bak doet... dan werkt op IP ook niet. Want je gaat toch altijd eerst naar je primaire dns server en daar vang je dat al afQuestion Mark schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:19:
[...]
Gaat niet zoveel helpen. Ik kan thuis toch een keurig lijstje maken met websites en ip-adressen van sites die ik op mijn werk wil bezoeken?
Als ik ip-basis browse ipv op hostname. Waarom zou mijn werkplek dan nog een dns-server gaan query-en? Er hoeft dan immers geen hostname meer omgezet te worden naar ip-adres?WhizzCat schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:01:
[...]
Ja, maar als je reverse ook naar een intranet bak doet... dan werkt op IP ook niet. Want je gaat toch altijd eerst naar je primaire dns server en daar vang je dat al af
Hmm, daar heb je wel een punt, ik weet alleen niet of Windows ook een reverse lookup via DNS probeert te doen of meteen alles de gateway naar buiten stuurt wat niet op het interne net ligt. Klinkt logischer dan eerst een lookup, agreedQuestion Mark schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:08:
[...]
Als ik ip-basis browse ipv op hostname. Waarom zou mijn werkplek dan nog een dns-server gaan query-en? Er hoeft dan immers geen hostname meer omgezet te worden naar ip-adres?