[T-Mobile] Klantenservice niet (meer?) gratis?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik dacht dat bellen met 1200 (klantenservice) altijd gratis was. Nu heb ik mijn abo echter aangepast van een Flex 15 naar Relax 15 Simonly en zie in het tarievenoverzicht staan:

T-Mobile Klantenservice vanuit Nederland:
1200 via uw mobiele telefoon, 06 - 2400 1200 via een andere telefoon
U betaalt: Beltarief

Vreemd: als ik de regel direct uit het pdf-bestand kopieer en plak zie ik:
T-Mobile Klantenservice vanuit Nederland:
1200 via uw mobiele telefoon, 06 - 2400 1200 via een andere telefoon
€ 23,80 per Beltarief ???

Maar goed, de vraag is: is het bellen naar 1200 nu wel of niet gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
* Beltarief geldt uitsluitend voor Relax-abonnementen vanaf 11 januari 2010 en Voordeelsim. Het nummer is gratis voor Flex-, MyFaves- en iPhone-abonnementen en Relax-abonnementen die afgesloten zijn voor 11 januari 2010.

https://www.t-mobile.nl/p...vice-contact/contact.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft het voor oud-Orange-klanten ook gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Fijn... heerlijk die stiekeme aanpassingen en opmerkingen van 'er vervanderd toch niks van Flex naar Relax'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Nee het is niet gratis,

je betaalt het beltarief, a.k.a. 'de lokale gesprekskosten' zoals ze dat altijd zo mooi aan de telefoon kunnen zeggen. Gewoon het tarief per minuut dus.

Waar je die € 23,80 vandaan haalt, is mij een raadsel. Bij kopieren/plakken zie ík het in ieder geval niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
woelders schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:40:
Waar je die € 23,80 vandaan haalt, is mij een raadsel. Bij kopieren/plakken zie ík het in ieder geval niet staan.
Heb het 3 keer geprobeerd en krijg echt dit te zien... snap het ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:41
Gebruik je een exotische PDF reader? En wie zegt dat er niks veranderd bij een overstap? In die tarieven stond het duidelijk aangegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Wie zegt dat er niks veranderd bij een overstap: de klantenservice van T-Mobile! Of eigenlijk: er veranderd niks behalve dat, dat en dat. En over het bellen met 1200 is niks gezegd. Dus, daar haalde ik mijn info vandaan, die dus niet klopte.

En de reader? Tja, Foxit... niet echt heel exotisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Je hebt gelijk, ik krijg het ook te zien met Foxit! Wat is dat voor vaag iets... Maargoed, in ieder geval gaat het dus gewoon uit je bundel, daarheen bellen ;)

Tja, ik zou in zo'n geval altijd zelf ook onderzoek doen en nooit volledig vertrouwen op wat iemand van de klantenservice zegt. Die zal echt niet al die veranderingen exact uit zn hoofd weten... even in het midden gelaten of het bewust of niet bewust achter wordt gehouden dat het dan niet meer gratis is. Ligt het trouwens aan mij, of kan ik gewoon het 0800 nummer nog bellen?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ligt het trouwens aan mij, of kan ik gewoon het 0800 nummer nog bellen?
Ik heb gisteren mijn TMobile abonnement in ontvangst genomen en bij Klantenservice staat: 0800-7111
Deze werkt goed, want ik heb via dat nummer gelijk mijn Voicemail laten uitschakelen.

edit:
Relax Abo.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 11-02-2010 13:14 ]

☻/
/▌
/ \

• hemiparo
  • Niet online
0800-7111 is idd gratis... maar als je de start had gelezen zag je dat het om 1200 ging :)

Verwijderd

Door een bel tarief aan vast te kleven zorgen ze ervoor dat je 2 keren gaat nadenken om ze te bellen. Ik ben het zelf wel oneens :'( , maar goed....

Ik ben een klant van voor 11 jan. dus... :9

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:29
Afbeeldingslocatie: http://www.excipio.nl/img/t-mobile_THUMB.png

Dit bedoelt TS. Klik voor groter. Bedrag is gewoon in witte letters (zal wel een foutje zijn) en wordt alleen zichtbaar indien geselecteerd.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Ik denk dat het 0800 nummer op een gegeven moment zal stoppen, en dat je alleen maar via 1200 nummer nog kan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hugo__Boss schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:43:
Ik denk dat het 0800 nummer op een gegeven moment zal stoppen, en dat je alleen maar via 1200 nummer nog kan bellen...
Dan heb je altijd nog wel een afdeling verkoop die vaak wel gratis is die je vast wel door kunnen verbinden als je een slap ofwel boos verhaal ophangt :) Bel zelf ook altijd 0800-7111

[ Voor 3% gewijzigd door r0el op 02-03-2010 14:52 ]

Pagina: 1