Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetlips
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 14:29
ik vind het wel leuk die esat bay van de medion computer bovenop de kast maar als ik daar een esata schijf indoe moet ik vista opnieuw valideren bij microsoft, is daar een oplossing voor ?

als je dezelfde schijf met usb aansluit is er geen probleem.

wat is het nut zo van esat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

[voordehandligmodus] Ja daar is een oplossing voor, gewoon valideren (activeren) natuurlijk... [/voordehandligmodus]

Serieuzer: waarom is dit een probleem? Waarschijnlijk denkt Vista dat je een nieuwe pc hebt omdat je nieuwe hardware toevoegt (klopt ook; esata is eigenlijk een verlenging van je sata poorten) en moet dus opnieuw geactiveerd worden. Even bellen met Microsoft lost dit vaak op, heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetlips
maar ik wil hem niet permanent aan 1 comp laten hangen. ik wil hem kunnen afkoppelen zo nu en dan.

als bakc up en backup opslaan in safe.

en een half uur in de wacht bij microsoft verpest mijn humeur alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij eenmaal aan het systeem heeft gehangen blijft Windows 'm kennen. Je kunt 'm gewoon loskoppelen en weer aankoppelen. Je kunt overigens ook vaak gewoon via internet valideren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Volgens mij moet je wel de productcode alleen veranderen want anders ben je piraat omdat je het algemene productnummer van Medion probeert te activeren.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:18
itsalex schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:39:
Volgens mij moet je wel de productcode alleen veranderen want anders ben je piraat omdat je het algemene productnummer van Medion probeert te activeren.
Onzin, elke gekochte PC met windows OEM licentie heeft een unieke code.

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:54

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

@itsalex:

Wat bedoel je? Door het toevoegen van een nieuwe harde schijf heb je niet ineens een hele nieuwe pc. Je licentie is en blijft dus gewoon geldig. Valideren via internet zou moeten lukken, zo niet, bellen met Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessewillem
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:37
Je hoeft je product code niet te veranderen, Iedere installatie op hun computers hebben een eigen product code.

Jullie waren me voor.

[ Voor 10% gewijzigd door jessewillem op 01-02-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetlips
ik heb een officiele nieuwe vista business ultra erop gezet, dus geen medion vista.

oke ik zal kijken of het een eenmalige nieuwe activering is.
Pagina: 1