Ik heb onlangs 1GB geheugen voor m'n broertjes pc gekocht (zie gekoppeld product) maar om de 1 of andere reden ziet Windows Vista Business Edition alleen de 1GB die al geïnstalleerd was (ik wil het totale geheugen uitbreiden naar 2GB). Het rare is, de BIOS ziet beide modules en Everest Ultimate doet dat ook. Ik heb de BIOS al geupdate, wat geen verschil uitmaakte, (op een extra functie voor de fans na dan, maar daar heb ik niks aan) verschillende keren gegoogeld en ik ben op een punt gekomen waar ik echt in zak en as zit.
Ik kijk morgenmiddag nog even of het geheugen te zien is vanaf een Ubuntu LiveCD, om te kijken of het aan Windows zelf ligt.
Als iemand mij met dit probleem kan helpen, dan ben ik hem zeer dankbaar. Alvast bedankt!
edit: Ubuntu ziet hem ook niet, en er worden nu twee kingston-modules gebruikt die identiek zijn.
Ik kijk morgenmiddag nog even of het geheugen te zien is vanaf een Ubuntu LiveCD, om te kijken of het aan Windows zelf ligt.
Als iemand mij met dit probleem kan helpen, dan ben ik hem zeer dankbaar. Alvast bedankt!
edit: Ubuntu ziet hem ook niet, en er worden nu twee kingston-modules gebruikt die identiek zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door IffyIffy op 05-02-2010 17:07 ]