Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Hey guys,

Heb sinds kort een Samsung P2770H, geweldig ding, maar nu heb ik m'n PS3 erop aangesloten via HDMI en nu krijg ik een soort doormidden gespleten beeld (alleen op 1080p, 720p is wel volledig beeld) in regenboog kleuren.

Heb de PS3 al gereset door middel van de power-knop ongeveer 10 seconde in te houden (dan reset 'ie naar standaard waardes) maar dit mocht niet baten. Heb niet 1,2,3 een andere HDMI kabel, maar zou het daaraan kunnen liggen, of ligt het misschien dan toch aan m'n PS3...? Kon ook niks in de user manual vinden hierover.

Overigens werkt de PS3 prima op m'n LCD TV (met dezelfde HDMI kabel). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Niemand die ook maar iets kan bedenken? :( Anders bel ik morgen Samsung wel even. :P

• Disfigured
Kan hem opsturen naar Samsung, maar heb geen vervangend exemplaar dus ik hoop dat iemand me toch kan helpen! Heb al de nieuwste drivers gedownload maar niks lijkt te werken.. Foto'tje:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1ywk84.jpg

Dit is m'n PS3 op 1080p via HDMI.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wat gebeurd er als je iets anders op die reslutie op je scherm aansluit? even je pc ofzo. eerst maar eens proberen te bepalen of het in de kabel, deps3 of de tv zit zeg maar ;)

Desktop | Server | Laptop

• Disfigured
M'n PC draait ook op 1920x1080.. Maar dat is via DVI. :( Heb ook al een andere HDMI kabel geprobeert maar dat mocht niet baten. Denk dus dat het echt aan de monitor ligt...

Het is overigens een LCD monitor, geen TV. :P

Kan een HDMI to DVI kabel werken? Geluid haal ik dan wel ergens anders vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 21:04
http://cgi.ebay.nl/HDMI-m...m45f1ea6899#ht_500wt_1182

Misschien had je het allang verholpen, maar ik dacht misschien heb je wel wat aan dit linkje. Het bestaat dus wel ;) Een vriend van mij had dit zelfde probleem alleen dan op de Xbox360. Is later door een fix verholpen :)
Pagina: 1