The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Heb je de benodigde codec wel?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat is er niet duidelijk aan die melding?
Welke codec zit er in die files die je af probeert te spelen?
Welke codec zit er in die files die je af probeert te spelen?
Als ik een WMV stream vanaf mijn server naar mijn beamer met een WD Live dan herkend mijn versterker de audio als 'WMA9 Pro'. Ik denk dat je LCD dat gewoon niet ondersteund.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Je LCD?Glashelder schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:51:
Als ik een WMV stream vanaf mijn server naar mijn beamer met een WD Live dan herkend mijn versterker de audio als 'WMA9 Pro'. Ik denk dat je LCD dat gewoon niet ondersteund.
Ten eerste weet je niet welke streaming client TS gebruikt, en ten tweede ook niet hoe het is aangesloten, en ten 3e ook niet of het hier wel om een WMA geluidsspoor gaat...
De aanname dat z'n LCD dan iets niet ondersteund is nogal vaag natuurlijk.
TS : Probeer K-Lite Codec Pack eens op je server, reboot, and try again
[ Voor 5% gewijzigd door DennusB op 31-01-2010 22:54 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
TwonkyMedia Server stuurt het bestand door dus (alleen) een codec op de server zal niet helpen. Met transcoding kan TW er eventueel iets begrijpelijks van maken. Wel wat uitzoekwerk om dat goed in te stellen.DennusB schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:53:
[...]
Je LCD?Wat...?
Ten eerste weet je niet welke streaming client TS gebruikt, en ten tweede ook niet hoe het is aangesloten, en ten 3e ook niet of het hier wel om een WMA geluidsspoor gaat...
Als ik zoek op internet dan concludeer ik dat die TV DLNA ondersteund en dus zelf streaming client is. Is die 'DennusB schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:53:
[...]
Je LCD?Wat...?
Verder gebruiken .WMV bestanden vrijwel altijd WMA audio. Gecombineerd met m'n eigen ervaringen met WMV bestanden en de melding die hij krijgt vind ik het vrij logisch allemaal?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Pagina: 1