Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomba1971
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 15:02
Heb een een packard bell Mini laptop D.O.T. 098 NL.
Wilde hem vandaag opstarten maar ik krijg de volgende melding in een venster:

Isass.exe - Toepassingsfout, met daaronder een rood kruis met de tekst "Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc000005). Klik op OK om de toepassing te beïndigen"

Als ik op OK druk gaat alleen dat venster met de melding weg maar gebeurd er verder niks. Zie alleen bij bureau-achtergrond maar geen icons en menubalk etc. Muis beweegt maar verder kan ik niks.
Al geprobeerd met de BIOS en met F8 ( veilige modus, herstellen, etc) maar tevergeefs.
Helaas heb ik bij de aankoop geen XP cd gekregen, de minilaptop heeft ook geen interne cd-speler. Dus wat nu??
Heb nog wel garantie erop maar zie op het internet dat ISASS ( kan niet zien of het een hoofdletter i of l is) Want dat schijnt ook nog te verschillen. Isass kan ook een virus zijn volgens veel sites maar kan ook een normaal XP besturingsonderdeel zijn.

Heb nu geen idee wat ik moet doen, dan behalve de laptop naar Packard Bell te laten sturen?

Of weten jullie nog raad??

Dank alvast.
Gr. Tomba1971

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je naar een eerder systeemherstelpunt? Misschien helpt dat.
(Of kan je ook niets in veilige modus?)

Edit:
Al geprobeerd [...] met F8 ( veilige modus, herstellen, etc) maar tevergeefs.
Een eerder systeemherstelpunt heeft dus niet gewerkt?

Edit:
Je hebt ook geen recovery-cd?

[ Voor 72% gewijzigd door anandus op 31-01-2010 21:52 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomba1971
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-06 15:02
Dank je voor je antwoord.
Nee heb geen recovery cd, is niet meegeleverd. Schijnt een interne partitie van de mini laptop te staan. Erg handig, NOT, als je de laptop niet in kan komen.

Systeemherstel, zover kan ik helaas niet komen. Krijg alleen die eerder beschreven melding en verder niks!
Kan niks opstarten, niks selecteren etc.. In de optie F8 heb ik alle opties (#) al geprobeerd maar tevergeefs

#
- veilige modus
- veilige modus met netwerkmog..
- veilige modus met opdracht...
- laatste belende juiste comfiguratie
- Active Directory terugzetten
- Foutopsporing
- etc..

Niks werkt, al deze bovenstaande functies geprobeerd.
Las wel ergens over een andere Packard Bell mini laptop dat je F11 kan gebruiken om herstel te krijgen. Alleen dat werkt zo te merken niet op mijn PB/