hallo
ten eerste hoop ik dat mijn topic hier goed staat maar ik weet niet of het hardware matig is of software matig.
ik was mijn computer aan het opschoonen en heb dus van alles verwijdert, opzich geen probleem want ik weet wel redelijk wat ik die allemaal. maar nu ging ik mijn pc opnieuwe opstarten en nu wil de niet verder starten.
hij zegt nu:
BOOTMGR is missing
press Ctrl + Alt + Del to restart
en verder komt die dus niet.
ik heb overgens niks verwijdert van de boot partitie dus dat vondt ik al vreemd dat die dat zij. omdat daar niks in verandert moet zijn.
vervolgens heb ik maar windows proberen opnieuw te instaleren, dit doet die tot op een bepaalde periode. als die de gegevens heeft geladen komt het moment dat je kan kiezen instaleren( of wat die ook zegt) maar ik zie enkel de achtergrond van windows maar er komt geen tekst in beeld om hem te instaleren. ik heb het zowel met vista als win7 gedaan maar bij allerbij psies het zelfde probleem.
dus daar kom ik allemaal ook niet verder mee.
ook heb ik de bios gereset maar dit heeft ook niet geholpen.
dus mijn vraag is of iemand weet wat ik nu moet doen want ik weet niks meer???
of heeft mijn harde schijf het toevallig op dit moment begeven???
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
alsvast bedankt
thom
systeem:
msi X48C Platinum
4gb kingstin Hyper X
Palit GTX 260
Q8200
WD 640GB
AXP 630watt
ten eerste hoop ik dat mijn topic hier goed staat maar ik weet niet of het hardware matig is of software matig.
ik was mijn computer aan het opschoonen en heb dus van alles verwijdert, opzich geen probleem want ik weet wel redelijk wat ik die allemaal. maar nu ging ik mijn pc opnieuwe opstarten en nu wil de niet verder starten.
hij zegt nu:
BOOTMGR is missing
press Ctrl + Alt + Del to restart
en verder komt die dus niet.
ik heb overgens niks verwijdert van de boot partitie dus dat vondt ik al vreemd dat die dat zij. omdat daar niks in verandert moet zijn.
vervolgens heb ik maar windows proberen opnieuw te instaleren, dit doet die tot op een bepaalde periode. als die de gegevens heeft geladen komt het moment dat je kan kiezen instaleren( of wat die ook zegt) maar ik zie enkel de achtergrond van windows maar er komt geen tekst in beeld om hem te instaleren. ik heb het zowel met vista als win7 gedaan maar bij allerbij psies het zelfde probleem.
dus daar kom ik allemaal ook niet verder mee.
ook heb ik de bios gereset maar dit heeft ook niet geholpen.
dus mijn vraag is of iemand weet wat ik nu moet doen want ik weet niks meer???
of heeft mijn harde schijf het toevallig op dit moment begeven???
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
alsvast bedankt
thom
systeem:
msi X48C Platinum
4gb kingstin Hyper X
Palit GTX 260
Q8200
WD 640GB
AXP 630watt