Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Als het buiten bereik van je hulplicht is zit waarschijnlijk al op oneindig.DjWannaB2002 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:39:
Hahaha makkelijker gezegd dan gedaan met een Lumix camera.
En anders inderdaad een zaklampje meenemen.
Verwijderd
Uhhh, vziw is dat gewoon mogelijk hoor. Welke camera heb je?DjWannaB2002 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:39:
Hahaha makkelijker gezegd dan gedaan met een Lumix camera.
Niet met de compacte Lumixjes (FS serie), wel met de dSLR-achtige (FZ serie)Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:34:
[...]
Uhhh, vziw is dat gewoon mogelijk hoor. Welke camera heb je?
Maar goed, ontopic: Denk niet dat je heel veel kunt doen behalve licht meenemen. Dat werkt echter ook niet altijd heel handig, zeker over grotere afstanden.
[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 31-01-2010 21:40 ]
Edit:
Als ik erop google lijkt dit toch best goed te werken.
[ Voor 46% gewijzigd door Gutteguttegut op 31-01-2010 21:47 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
你还记得吗 记忆的炎夏
Had gehoopt dat er al een oplossing bedacht zou zijn door fabrikanten voor dit probleem, maar wat ik zo hier lees en via google, blijft het toch zelf het één en ander in elkaar knutselen.
Zonde, ik zou zeggen, gat in de markt
De oplossing is er: compact met flitsvoetje. Echter zijn die camera's over het algemeen duurder en daar zit niet iedere consument op te wachten.DjWannaB2002 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:37:
Had gehoopt dat er al een oplossing bedacht zou zijn door fabrikanten voor dit probleem, maar wat ik zo hier lees en via google, blijft het toch zelf het één en ander in elkaar knutselen.
Zonde, ik zou zeggen, gat in de markt
This footer is intentionally left blank
Ik vloek een keer en schakel de AF uit.DjWannaB2002 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:29:
Hoe doen jullie dit? Nemen jullie een extra lamp mee? Zijn er hier speciale tools voor? Zou me zo kunnen voorstellen dat je op de plek waar je normaal de tripod maakt iets van ledlampjes schroeft, of misschien nog andere ideeën/oplossingen?
Er zijn mensen die gewoon een lamp meenemen om zo het probleem op te lossen. Handmatig scherpstellen is de makkelijkste weg.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Heb nu deze laserpen gekocht zo de verschillende berichten lezend zou het inderdaad goed moet werken met een laserpen. Heb express deze met patroon gekozen omdat het me lijkt dat het scherpstellen daarmee nog beter gaat ipv alleen 1 puntje, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Ben benieuwd.
[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 02-02-2010 15:04 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik had zelf ook gekeken of er ook rode lasers waren met zo'n raster/patroon maar die kon ik niet vinden, dus dan maar een groene. Sterkte maakt inderdaad niet zo heel erg veel uit. Te hoog is ook niet goed, is zelfs alleen maar meer schadelijk dan.