[Windows 7] Installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest om een install uit te voeren van Vista 32-bits naar 7 64-bits. Nu hij bijna klaar is, blijf de pc hangen :(

Ik heb bijna de hele installatie doorlopen, maar bij het scherm

Windows is finalizing your settings. Blijf ik hangen.

Dit probleem komt vaker voor: klik!. Maar hoe ik dit moet oplossen is me onduidelijk...

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Aangezien je hier niet op een forum vol helderzienden zit zou het fijn zijn als je je startpost aan zou kunnen vullen met wat meer info. Je geeft aan dat je een install uitvoert van Vista 32-bits naar Windows 7 64-bits. Ik neem aan dat je gewoon een clean-install doet? Je geeft aan dat je wel op Google hebt gevonden dat dit probleem vaker voorkomt, maar hier zou toch wel wat tussen moeten staan wat je verder kan helpen?

Als jij je startpost zou kunnen aanvullen d.m.v. de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop, dan is er een kans dat er hulpzame repies komen...

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:05
Je geeft aan dat je een upgrade doet van Vista 32 naar Windows 7 64 bits.. Nu is een upgrade volgens mij zowieso al erg lastig in dat geval.

Hangen er aan de pc nog USB apparaten (afgezien van Muis / toetsenbord?). Mogelijk dat een bepaald apparaat niet helemaal lekker wordt herkend en daardoor de installatie laat vasthouden (al is het dan wel erg laat in het installatieproces).

Via de googletopics is terug te vinden dat een aantal users de command prompt openen om te zien wat de status is. Kun je hier uit afmaken of de installatie al helemaal afgerond is?

Een laatste tip: Heb je voor de installatie / upgrade van windows 7 gekeken of al je hardware / programma's worden ondersteund door Windows 7. Mogelijk dat daar een component instaat wat niet helemaal lekker werkt.
http://www.microsoft.com/...97C146AF15&displaylang=en