Ik zat te twijfelen of ik er wel of geen testcase van zou maken. Het is voor mijn gevoel zeker geen hoogstaande kwaliteit en denk dat het ook niet iets bijzonders is. Heb er voor gekozen wel een testcase te maken omdat ik zo hoop meer feedback te krijgen. Ik hoop op duidelijke feedback zodat ik de volgende keer betere foto's kan maken. Zeker omdat ik pas begin hoop ik zo toch veel te leren.
1:

Misschien wat fel, maar de zon was op dat moment ook erg fel. Als ik hem donkerder maak krijg ik het gevoel dat het niet meer overeen komt met de werkelijkheid.
2:

Vond hem mooi wegkijken over het meer, ook weer wat fel maar again, het was ook echt fel.
3:

Kijkt ook lekker weg, enkel de horizon komt raar over. Hij is wel een beetje scheef maar er is ook iets anders mee, kan niet goed zeggen wat.
4:

Vond het een mooie weergaven van de ophoping van het ijs aan de kust, laat volgens mij goed de kracht zien die er achter zit.
5:

Close-up van een brok ijs.
1:

Misschien wat fel, maar de zon was op dat moment ook erg fel. Als ik hem donkerder maak krijg ik het gevoel dat het niet meer overeen komt met de werkelijkheid.
2:

Vond hem mooi wegkijken over het meer, ook weer wat fel maar again, het was ook echt fel.
3:

Kijkt ook lekker weg, enkel de horizon komt raar over. Hij is wel een beetje scheef maar er is ook iets anders mee, kan niet goed zeggen wat.
4:

Vond het een mooie weergaven van de ophoping van het ijs aan de kust, laat volgens mij goed de kracht zien die er achter zit.
5:

Close-up van een brok ijs.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N