Hier dan mijn allereerste testcase ooit. Heb gister eindelijk eens de tijd gehad om een aantal foto's te maken. Al mijn vorige foto's waren allemaal losse foto's en het leek mij wel leuk om een keertje een testcase te openen met centraal punt, IJmuiden.
Ze zijn allemaal genomen met de Canon 1000D met de 18-55IS kitlens.
Al het commentaar en opmerkingen zijn welkom.
Zie hier:
edit, even wat tekst bij de foto's gezet
1: Het welkomst boord.

2: De grote vuurtoren van IJmuiden.

3: De jachthaven vanaf de pier.

4: Het kleine strand met op de achtergrond de hoogovens (Corus)

5: De branding op het kleine strand.

6: De hoogovens (Corus) op de achtergrond en rechts een klein piertje op het kleine strand.

7: Een binnekomend schip welke door de sluizen heen moest met een zwerm vogels er voor.

8: Een sleepboo,t welke een groter schip naar de haven aan het begeleiden was.

9: De kleine sluizen vanaf de zeekant gezien.

10: De binnenkant van de kleine sluis met aan de rechterkant het gedeelte voor de pleziervaart.

11: De grote zeesluis met op de achtergrond 2 enorme schepen die bij de Corus aan wal lagen.

12: Hetzelfde schip als op foto 7 maar nu in het kanaal met een kleine skyline van IJmuiden er achter.

Waar ik mij wel bewust van geworden ben na een aantal uren zulke dingen fotograferen is dat ik toch echt wat mm's mis. Binnenkort toch de 55-250 kopen
Hoop dat er op zijn minst toch 1 leuke foto tussen zit
Ze zijn allemaal genomen met de Canon 1000D met de 18-55IS kitlens.
Al het commentaar en opmerkingen zijn welkom.
Zie hier:
edit, even wat tekst bij de foto's gezet
1: Het welkomst boord.

2: De grote vuurtoren van IJmuiden.

3: De jachthaven vanaf de pier.

4: Het kleine strand met op de achtergrond de hoogovens (Corus)

5: De branding op het kleine strand.

6: De hoogovens (Corus) op de achtergrond en rechts een klein piertje op het kleine strand.

7: Een binnekomend schip welke door de sluizen heen moest met een zwerm vogels er voor.

8: Een sleepboo,t welke een groter schip naar de haven aan het begeleiden was.

9: De kleine sluizen vanaf de zeekant gezien.

10: De binnenkant van de kleine sluis met aan de rechterkant het gedeelte voor de pleziervaart.

11: De grote zeesluis met op de achtergrond 2 enorme schepen die bij de Corus aan wal lagen.

12: Hetzelfde schip als op foto 7 maar nu in het kanaal met een kleine skyline van IJmuiden er achter.

Waar ik mij wel bewust van geworden ben na een aantal uren zulke dingen fotograferen is dat ik toch echt wat mm's mis. Binnenkort toch de 55-250 kopen
Hoop dat er op zijn minst toch 1 leuke foto tussen zit
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 19:14 ]