Weet iemand hoe je in de Media Player van Windows 7 de volgende dingen kan bepalen:
1) Welke versie ik draai (ik kan echt nergens een help-about optie vinden)
2) Welke plugins/codecs hij gebruikt op het moment dat ik een film afspeel
3) Hoe ik deze codecs kan wijzigen naar een andere (b.v. van ffmpeg naar coreavc veranderen)
IK heb de zoek-functie binne got gebruikt, en eerst een uur lopen googelen, maar ik kom steeds weer uit bij sites waar je codecs kan downloaden, en niet zozeer hoe je ze kan verifyen/changen onder Win7.
Uiteraard kan je andere media players gebruiken, maar ik wil het toch wel graag weten voor wmp12 (er vanuit gaande dat 12 inderdaad de versie is die meegeleverd zit bij win7, wat ik kan het niet achterhalen).
Mocht je overigens een tip hebben voor een andere media player, dan mag je dat aanbevelen, maar leg dan als je wilt meteen vraag 2 en 3 er even bij uit.
Edit:
Antwoord gevonden op vraag1 bij toeval:
- ga naar library mode
- rechtsklik naast de player control knoppen met rechts (dus onderin zeg maar)
- select help
- select about windows media player
1) Welke versie ik draai (ik kan echt nergens een help-about optie vinden)
2) Welke plugins/codecs hij gebruikt op het moment dat ik een film afspeel
3) Hoe ik deze codecs kan wijzigen naar een andere (b.v. van ffmpeg naar coreavc veranderen)
IK heb de zoek-functie binne got gebruikt, en eerst een uur lopen googelen, maar ik kom steeds weer uit bij sites waar je codecs kan downloaden, en niet zozeer hoe je ze kan verifyen/changen onder Win7.
Uiteraard kan je andere media players gebruiken, maar ik wil het toch wel graag weten voor wmp12 (er vanuit gaande dat 12 inderdaad de versie is die meegeleverd zit bij win7, wat ik kan het niet achterhalen).
Mocht je overigens een tip hebben voor een andere media player, dan mag je dat aanbevelen, maar leg dan als je wilt meteen vraag 2 en 3 er even bij uit.
Edit:
Antwoord gevonden op vraag1 bij toeval:
- ga naar library mode
- rechtsklik naast de player control knoppen met rechts (dus onderin zeg maar)
- select help
- select about windows media player
[ Voor 10% gewijzigd door Dizzy op 31-01-2010 17:03 ]
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch