Ik wil graag een mediaspeler aanschaffen alleen blijken er erg veel verschillen te zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn oog was in eerste instantie gevallen op de Eminent EM7080. Maar zoals gezegd, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat wil ik:
*Media speler met HDMI uitgang maar ook met tulp of svideo (heb nu nog een gewone breedbeeld maar verwacht binnen een jaar een tv met HDMI aan te schaffen.
*Media speler waar ik zelf een HDD in kan bouwen (is vaak goedkoper dan een waar al een in zit zag ik)
*Goede ondersteuning dwz. vaak nieuwe firmware updates ivm ondersteuning van de verschillende formaten en evt ook nieuwe features.
*USB aansluitingen voor externe HD en USB stick.
*Streamen (wifi of ethernet maakt me niet zoveel uit)
(*download client (nzb en of torrent) dit hoeft niet perce maar lijkt me wel leuk)
*budget max 150e zonder hdd of +/- 200 met hdd minimaal 1 TB
alvast bedankt
Wat wil ik:
*Media speler met HDMI uitgang maar ook met tulp of svideo (heb nu nog een gewone breedbeeld maar verwacht binnen een jaar een tv met HDMI aan te schaffen.
*Media speler waar ik zelf een HDD in kan bouwen (is vaak goedkoper dan een waar al een in zit zag ik)
*Goede ondersteuning dwz. vaak nieuwe firmware updates ivm ondersteuning van de verschillende formaten en evt ook nieuwe features.
*USB aansluitingen voor externe HD en USB stick.
*Streamen (wifi of ethernet maakt me niet zoveel uit)
(*download client (nzb en of torrent) dit hoeft niet perce maar lijkt me wel leuk)
*budget max 150e zonder hdd of +/- 200 met hdd minimaal 1 TB
alvast bedankt