• thamarty
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-02 19:19
Hoi, sinds kort heb ik een intel dh55hc moederbord met Intel Core i5 750 processor en 4gb ddr kingston ram.
heel afentoe als ik de pc aanzet dan zie ik het bios scherm en op het moment dat de hdd zou moeten gaan booten gaan de monitoren standby en doet de pc niets meer.
Even uit en aan en het werkt weer, maar dit probleem keert soms terug. Heel soms start windows na zo'n incident gewoon door maar ook gebeurt het dat windows de melding geeft kon niet worden gestart...

Wat ik heb gedaan:
Moederbord omgeruild en een andere hdd geprobeer.
Probleem is zojuist weer op getreden, iemand enig idee wat dit kan zijn?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoveel dingen. Met zo weinig info en inzet van jouw kant kunnen we echt niets concreets zeggen :o

Sowieso is het de bedoeling op GoT om zelf op zoek te gaan voor je een topic opent. Bovenaan de lijst van topics in PMG staat niet voor niets dit:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Begin eens met de dingen die daar staan stap voor stap door te lopen. Hoogstwaarschijnlijk vind je dan je probleem. Heb je alles geprobeerd maar kom je er niet uit? Dan heb je in ieder geval genoeg info om een goed topic hier te openen, met volledige specs, en een lijst van wat je allemaal gedaan hebt en wat er toen gebeurde.

Een topic openen zonder alle relevante zaken geprobeerd te hebben is trouwens sowieso zinloos, want dan kunnen we niets anders doen dan het wiel opnieuw uitvinden en je alsnog wijzen op wat in de guide staat

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.