Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows OEM

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb zojuist mijn eerste desktop gebouwd alleen ik zit met een probleempje, er moet nog windows software op. Ik ben een leek vergeleken met andere tweakers gebruikers.

en ik heb wat informatie opgedaan over "Windows 7 OEM". Ik weet al hoe het met die licentie zit enzo maar mijn vraag was of ik Windows 7 OEM gewoon kan kopen via een webshop en hem zonder andere software kan installeren op mijn nieuwe zelfbouw PC? (ik las dat je daar nog speciale software voor nodig had ofzo)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-11 12:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:26:
(ik las dat je daar nog speciale software voor nodig had ofzo)
wat? waar? kan gewoon hoor.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Comcol.nl: De OEM-versie kent een verplichte installatie via de OEM Preinstallation Kit (OPK). Dit is speciale software voor OEM-partners, waarmee zij systemen en pc's in een installatie-omgeving pre-installeren.

hierdoor twijfel ik

Verwijderd

Niet twijfelen, kan gewoon.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een OEM versie installeert hetzelfde als een retailversie, het verschil zit hem puur in de licentie.

Verwijderd

Topicstarter
Ahh ok bedankt

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Terw_Dan schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:35:
Een OEM versie installeert hetzelfde als een retailversie, het verschil zit hem puur in de licentie.
En in het feit dat je met een Retail ondersteuning krijgt van Microsoft, en met een OEM niet. Mocht je dat nodig hebben en je komt er via google niet uit :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Welkom bij GoT!

Het is de bedoeling dat je (vooral bij deze basic-vragen) de GoT Search en/of Google gebruikt om een antwoord te vinden. Mocht je daar niets boven water kunnen krijgen, dan kun je inderdaad een topic openen. Al moet ik wel zeggen dat het antwoord op een basis-vraag als de vraag uit de TS wel eenvroudig te vinden moet zijn en dit dus niet topic waardig is.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic kan dicht...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.