Toon posts:

het aanhouden van het T-Mobile abo de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal !

ik hoop van harte dat deze post op de goed plaats is. Met search kon ik niet exact het antwoord vinden op mijn vraag...
Zo niet dan hoop ik dat mij dat vergeven wordt.

Waar gaat het om :

ik heb een T-Mobile i-150 abo dat in Aug afloopt en ik heb besloten mijn Iphone 3G aan mijn zus in Chili te geven. Nu wil ik voortaan een los abo nemen en daarnaast een los toestel. Zit er over te denken om dan een android toestel te nemen. Ik bel heel weinig maar aan het internet ben ik verslingerd...
Als ik met mijn toekomstige telefoon kan tetheren zodat ik internet op mijn netbook krijg dan zou ik erg blij zijn.

Inmiddels weet ik dat dat mogelijk is met Android. Waar ik bang voor ben is dat met internet van andere providers ik heel snel over de fup heen zal gaan en dan is er nog geeneens sprake van tetheren. Ik heb gelezen dat mensen hun Iphone abo aanhouden om deze reden omdat T-Mobile niet snel zeurt over het verbruik.

Klopt het dat je je Iphone abo gewoon op een andere telefoon kunt gebruiken en zo gebruik kunt maken van de snelheid/fup van hun internet abo ? Of filtert T-mobile op Imei nr of kan ze dat niks schelen zolang je maar betaalt ?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:31
Ik heb een G1 met een i-500 en ondervind geen problemen. Het werkt dus prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij ook een ander abo gebruikt met je telefoon maw kun jij een vergelijking maken tussen een Iphone abo en andere data abo's qua snelheid ? Ik weet dat daar een verschil in zit maar ben benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt. Heb zelf nooit iets anders gehad dan het Iphone data abo.

Heb jij je telefoon wel eens getethered ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:20:
Klopt het dat je je Iphone abo gewoon op een andere telefoon kunt gebruiken en zo gebruik kunt maken van de snelheid/fup van hun internet abo ? Of filtert T-mobile op Imei nr of kan ze dat niks schelen zolang je maar betaalt ?
Dat zijn vragen die de helpdesk van T-mobile prima kan beantwoorden. Omdat wij hier niet de T-mobile-helpdesk zijn, sluiten we dit topic. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.