Kenwood KM-992 vervanger gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-02 08:39
Beste gebruikers,

een kennis van mij heeft een Kenwood geluidsinstallatie (CD/Platen/tuner/control amplifier?/nog een onderdeel).
Daarbij zit ook de Kenwood KM-992 (power amplifier) Klik voor servicemanual met op blz 11 de specificaties..

Ik ben totaal geen held qua geluidsinstallaties en vraag dus jullie hulp.

Het voorval: na vele jaren ging de radio spontaan steeds harder, deze werd weer zachter gezet met de afstandbedieing en ging vanzelf weer harder. Toen is de complete installatie uitgezet en vervolgens wilde de versterker niet meer aan. Dus deze is kapot want met een andere versterker kwam er nog wel muziek uit de boxen. Nadat ze bij een elektronicazaak zijn geweest zeiden ze bij de winkel dat we beter een andere konden kopen.

Nu ben ik dus op zoek naar jullie advies over een goede vervanger van de versterker met minimaal net zoveel vermogen. Maar zoals in auto's, bij een audi is de kwaliteit net iets anders dan bij een fiat terwijl ze dezelfde specs hebben. Daarom graag jullie hulp.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi martjah.

Je loopt hier ondertussen lang genoeg mee om te weten dat dit forum geen "vraag en krijg antwoord" forum is, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Je moet toegeven dat op deze manier een topic openen (product X is kapot, wie weet een goede) bijzonder mager is. Schrijf de specs eens op, stel een budget en vergelijk andere producten met wat je zoekt. Maak eens een shortlist. Als je dán nog hulp nodig hebt kan je hier altijd een topic openen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.