5.1 surround op pc en tv

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• Alienprobe974
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 23:02
Hoi, ik zit met het volgend en wil graag weten hoe ik mijn 5.1 kan laten werken op bijde

ik heb een Panasonic TX-L32U10E hierop zit een scart aansluit en een HDMI aansluit

nu heb ik in mijn pc een Asus EN9800GT Ultimate zitten hier zit geen HDMI aansluiting op dus als ik een DVI -> hdmi converter neem en dan een HDMI kabel om hem aan mijn tv aan te sluiten krijg ik dan geluid via mijn 5.1 ?

en zoniet is er een mogelijkheid om dat wel te doen ?

Mvgr. Marco

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je sluit de digitale uitgang van de geluidskaart op de digitale ingang van de versterker aan en stelt je PC juist in én je speelt een bron af met 5.1 geluid. Dat is alles.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Alienprobe974
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 23:02
ok :)

bedankt :D

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:16

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En ik zie alleen een vraag en wat onderdelen die je hebt. Zo mis ik ook de informatie over welke 5.1 set je hebt, want dat kan ook nog uitmaken over hoe je alles aan moet of kan sluiten. En zoals gezegd mis ik dus ook de opties die je zelf denkt te kunnen gebruiken, want iets van inzet wordt dus verwacht..

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.