Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan ik elke CD gebruiken met elke code?

Pagina: 1
Acties:

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-11 22:21
Tweakers,

Een hele simpele vraag. Ik heb het nooit eerder gedaan. En kon het met enig zoekwerk niet vinden. Geen sluitend antwoord tenminste.

Voor XP wel een soortgelijk topic gevonden met een positief antwoord maar voor Vista niet gevonden:
[XP] OEM: cd van pc #1 gebruiken met key van pc #2?

Ik heb een desktop computer met een legale Windows Vista Home Premium. Zelf geïnstalleerd, met OEM cd.
Ik heb een laptop, met een legale Windows Vista Home Premium.

Bij die laptop zit geen Windows Vista Home Premium CD.

Ik wil hem graag leegmaken en van een verse installatie voorzien.

Kan ik de CD van mijn desktop gebruiken i.c.m. de productkey onderop de laptop?

Bij voorbaat dank.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Ja, het gaat hier om een OEM versie dus die cd gaat wel werken.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
geen recovery partitie op je laptop? of wil je juist van de zooi van de fabrikant af?

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-11 22:21
FreestyleFrl schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:15:
Ja, het gaat hier om een OEM versie dus die cd gaat wel werken.
Dankje!!
DECOY88 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:18:
geen recovery partitie op je laptop? of wil je juist van de zooi van de fabrikant af?
Ja die is er, maar het crappy Toshiba Herstelschijf maken prog crasht, het schijnt dat het met DVD-R wel werkt... maar daar heb ik geen zin in. Buiten dat inderdaad: de opstarttijd van het beestje is een ongelooflijke 2 minuten! vanaf het begin al!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.