Acer Aspire 5920 notebook kapot?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs8
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 08:51
Wanneer ik mijn notebook aanzet gaan de lampjes en de ventilator aan maar het scherm blijft zwart. Na een paar seconden geeft ie dan 1 piepje en blijft het zo. Als ik 'm dan weer uit en aan zet geeft ie 2 piepjes ipv 1 en bij verdere pogingen blijft het ook bij 2 piepjes. Weet iemand misschien wat er kapot zou kunnen zijn? Als het namelijk bijv. het RAM is vervang ik het liever zelf want ik heb slechte ervaringen met de reparatiedienst van Acer.
Deze notebook is overigens 2,5 jaar oud, maar ik heb wel een uitgebreidde garantie van 3 jaar bij Acer zelf gekocht, zou het dan misschien toch mogelijk zijn om via de winkel waar ik 'm heb gekocht(Zercom computers) een andere of mijn geld terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:08
Ik denk dat je video chip kapot is,
zou hem opsturen naar acer.

zie link voor meer info.

http://www.9lives.be/foru...bleem-bios-beep-code.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Probeer eerst te testen met geheugen van iemand anders. Als dat voorhanden is. :)

Reparaties van laptops gaan zo goed als altijd via de fabrikant. En ik denk dat de winkelier niks gaat omruilen. Als je daarnaast zelf dingen gaat vervangen, kan je de kosten daarvan niet claimen bij de winkel. Ik denk dat er niks anders op zit dan óf betalen voor nieuw geheugen óf opsturen naar Acer.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs8
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 08:51
Bedankt voor de reacties. Ik heb ook gekeken wat die biepjes betekenen en voor mijn bios(phoenix) staat er ook per biepjescode wat het betekend, maar degene met de minste biepjes heeft er al 4 en de meesten hebben er veel meer. Ik heb ander RAM geprobeerd, maar dat maakte niets uit, dus ik ga 'm toch maar weer naar Acer opsturen.