Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik was bezig met het opschonen van mijn pc en toen kwam ik dit leuke programmaatje tegen:

Windows stuurprogrammapakket - Nokia pccsmcfd (08/22/2008 7.0.0.0)

Aangezien het waarschijnlijk te maken zal hebben met mijn Nokia N97 heb ik het maar hier geplaats in het forum. Op zich geen probleem natuurlijk zo'n stuurprogrammapakketje. Maar ik schrok toch wel een beetje van de grootte. Hij is namelijk 60,8 GB 7(8)7 . Verreweg het grootste programmaatje op mijn pc.

Is dit normaal? En is het programma nodig? Google heeft mij nog geen antwoord geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

De grootte zal ongetwijfeld verkeerd zijn weergegeven. Waar kwam je dit programma tegen? in het configuratie panel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het programma's en onderdelen in het configuratiescherm. Ik heb overigens vista, mocht dat nog een verklaring zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Ga er maar vanuit dat die 60GB verkeerd wordt weergegeven.
Als je het niet gebruikt kan je het natuurlijk ook altijd verwijdern.

[ Voor 37% gewijzigd door job op 31-01-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is idd geen 60GB, dat kan nooit. Mis je ook daadwerkelijk 60GB ruimte? Denk het niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Als je goed wilt meten, dan controleer je wáár die tool z'n files heeft staan, en meet je handmatig (rechtsklik, eigenschappen). Wie weet heeft het ding ladingen films/muziek en foto's klaar staan om te syncen in z'n eigen kleine "program files x86" dirretje :). Nokia's PC suite kennende echter, denk ik eerder dat dit formaat zo weergegeven wordt omdat het ding koppelt aan de persoonlijke dir's van je userprofile. Hoewel hij je libraries bij uninstall niet zal wissen; meet hij ze wel erbij.
Pagina: 1