eeepc 1101 HA

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren een eeepc 1101 ha gekocht, ik zat hiervoor altijd op de eeepc van mijn moeder (1008 HA) daarop kon ik wat oudere spellen redelijk goed spelen. zoals gta san andreas (wel alles op low), op mn nieuwe netbook lukt dat niet zonder allemaal schokken, nu las ik een review hier op tweakers.net (productreview: Asus Eee PC 1101HA Zwart review door Petervanakelyen) waarin staat dat er ook andere drivers beschikbaar zijn.
kan iemand me vertellen welke dit zijn en hoe ik ze installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wel handig om even te vertellen welk besturingssysteem geïnstalleerd is, waar je zelf allemaal op gezocht hebt.

Ook even [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 10 doornemen en kijken of de drivers daar genoemd zijn kan je ook proberen.

Verder is GTA SA een grafisch spel en zal vrijwel geen enkele netbook met een Intel IGP dit op hogere settings aankunnen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
De 1101HA heeft gewoon een hele zwakke videokaart. Die van de 1008HA is al zwak, maar die van de 1101HA is gewoon nog veel minder. Die is dan ook enkel gemaakt voor tekstverwerken, al kan hij ook full had filmpjes draaien. Gamen gaat je echter nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fijne verkoper bij de mediamarkt dan, hij zei dat het een iets betere videokaart was dan in de 1008 ha, en daarop draaide san andreas wel. ik weet dat een netbook niet bedoelt is om games op te spelen, maar de lessen op school worden een stuk leuker van gta :P
zou mn eeepc gta sa wel aankunnen als ik een andere driver download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Ga daar maar niet van uit. Ik heb dezelfde videochip in mijn T91 en daar heb ik al de laatste drivers op. Dat ding speelt echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Processor én videokaart zijn minder: N280 (1,66GHz) vs Z520 (1.3GHz) en GMA950 vs GMA500. Dus tsja, niet heel erg verwonderlijk. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij doet t hoor, als er veel tegelijk gebeurt schokt ie een beetje, maar gewoon rondrijden gaat prima
ik heb deze driver gebruikt: http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?pid=663200#p663200
Pagina: 1