Surround Headset met Dolby en DTS ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb de laatste tijd nog wel is "trouble in paradise with the mrs" als ik savonds laat een goeie film kijk.. Dus ik ben op zoek gegaan naar een headset die iig Dolby ondersteund, via een medewerker van Alternate kwam ik uit op een Sharkoon X-tactic, deze wordt via optisch aangesloten en de medewerker van Alternate verzekerde mij ervan dat de headset niet alleen Dolby maar ook DTS ondersteunde.

Helaas niet dus, headset is teruggegaan en heb netjes mijn geld terug gehad.

Inmiddels weet ik nu iets meer, voor veel headset fabrikanten schijnen de royalties te duur te zijn om DTS te supporten en wordt Dolby over het algemeen wel ondersteund.

Mijn vraag is nu of iemand hier een headset kent of heeft die beide geluidssporen ondersteund en welke nog een beetje betaalbaar is, max € 200,=

Het hoeft geen gaming headset te zijn, maar het is niet erg als er een mic op zit, dit omdat ik af en toe nog wel is wat shooters etc speel.

Verwijderd

*Kickkkk

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21

reiker

dan jij!

ABS FX-8 iets voor je? Review hier. Ik kwam 'm tegen met een korte Google-actie :) RRP is $89, dus dat valt wel binnen je straatje.
Overigens helemaal geen ervaring met surround headsets dus ik kan je er niks over vertellen..

Edit:
Bovenstaand exemplaar is een USB-headset zie ik, dus misschien minder geschikt om op je Blu-ray speler aan te sluiten... :/

[ Voor 15% gewijzigd door reiker op 01-02-2010 15:32 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

reiker schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:30:
ABS FX-8 iets voor je? Review hier. Ik kwam 'm tegen met een korte Google-actie :) RRP is $89, dus dat valt wel binnen je straatje.
Overigens helemaal geen ervaring met surround headsets dus ik kan je er niks over vertellen..

Edit:
Bovenstaand exemplaar is een USB-headset zie ik, dus misschien minder geschikt om op je Blu-ray speler aan te sluiten... :/
Ja ik ben die ook tegengekomen bij al me google zoekacties.. Helaas idd een USB headset..

Ik zoek er dus 1 die via optisch aangesloten kan worden op me HDX, maar tot dusver niks gevonden wat betaalbaar is, dus onder de € 200.=