Toon posts:

[telfort] surf & mail: geen fup maar keiharde datalimiet

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal weken heb ik een telfort simonly met surf & mail, onbeperkt internet. Na een aantal gesprekken met de klantenservice blijkt dat het absoluut niet onbeperkt internet is, maar dat de limiet staat ingesteld op 48MB per maand, ofwel 1,6MB per dag, ofwel zo'n 20 seconden per dag de maximale verbindingssnelheid gebruiken.

Vooraf kon zowel de klantenservice als de algemene voorwaarden mij niets vertellen over deze fup limiet. Ik voel mij ernstig misleid door de aanbieding van Telfort en heb reeds een klacht ingediend bij Telfort zelf. Ik hoop dat ik op een nette manier het abonnement spoedig kan beëindigen. Als ik deze voorwaarden ook maar op enige manier van tevoren had geweten was ik nooit met Telfort in zee gegaan en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn...

Wat wil ik bereiken met dit topic:

1) Mensen die een Surf & Mail abonnement bij Telfort overwegen waarschuwen.
2) Een discussie over hoe helder providers (zouden) mouten communiceren over hun FUP en/of datalimiet.

Edit:
En om een bijdrage te leveren aan de discussie: De medewerker van de klantenservice vertelde mij tevens dat de limiet elke maand anders kan zijn. Leuk, maar je weet op die manier dus nooit waar je als klant aan toe bent. Een betere manier van FUP omschrijving zou bijvoorbeeld een richtlijn (bijv. 500MB) kunnen zijn en dat de FUP alleen de extreem-grootverbruikers (10x richtlijn) worden aangepakt. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een harde (hoge) limiet, in plaats van een vage FUP.

Vervolgens vertelde de medewerker mij ook dat hetzelfde soort "internet op je mobiel"-abonnement bij Telfort zakelijk een datalimiet kent van 1GB. Dit abonnement is ongeveer even duur als het Surf&Mail abonnement. Vond ik ook raar...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank voor de waarschuwing. :)

Omdat we echter geen discussiewaarde in het topic zien, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.