Front en Back 3.5mm jack laten werken, hoe doen we dat?

Pagina: 1
Acties:

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:23

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Topicstarter
Wat startte als een uitdaging voor mij werd al snel een kleine hel.

De front jack laten werken was al een klein toevalletje. (ik had het niet goed aangesloten op mijn mobo, dus tegen ik dit had gevonden...)
Nu heb ik echter volgend probleem: ik wil front en back jack laten werken om met twee koptelefoons te kunnen werken. Echter in mijn windows 7 menu kan ik er maar één tegelijk laten werken. Ik kan één een voorkeur geven en de andere neemt dan over als ik de ene uittrek. Maar ik krijg ze niet samen in werking. Iemand enig idee? Mobo doet er niet echt toe veronderstel ik gezien ik ze beiden in werking krijg, apart.

maar fyi msi p55 gd65 en draai op win7 ulti.

help me en win een virtuele lolly 8)7

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het 'automatisch dempen luidsprekers' uitschakelen, dan blijven beide outputs het wel doen. Even in je Realtek control panel zoeken.

En anders een simpel 3,5mm jack splittertje achterin of voorin drukken 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 30-01-2010 23:13 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit kan niet tegelijk.

• Joindry

Joindry

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:13:
Het 'automatisch dempen luidsprekers' uitschakelen, dan blijven beide outputs het wel doen. Even in je Realtek control panel zoeken.

En anders een simpel 3,5mm jack splittertje achterin of voorin drukken 8)
Ik weiger een splitter te gebruiken. nog liever een halve dag zoeken.
en ik denk niet dattik realtek heb win7 heeft zo zijn eigen aardigheidje, daar sukkel ik dus nog mee, aternatieven zijn welkom :P

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 30-01-2010 23:18 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

joindry schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:15:
Ik weiger een splitter te gebruiken. nog liever een halve dag zoeken.
Wat je nu doet is in feite hetzelfde, maar laat je het door je kast doen in plaats van een kleine externe splitter 8)
joindry schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:15:
en ik denk niet dattik realtek heb win7 heeft zo zijn eigen aardigheidje, daar sukkel ik dus nog mee, aternatieven zijn welkom :P
Begin eens met het installeren van een Realtek HD Audio driver dan....

Het moet in je Realtek control panel wel te vinden zijn, heb hier een X-Fi, maar daar kan ik het ook instellen of m'n luidsprekers (achter) uitgeschakeld of gedempt moeten worden bij aansluiten van een headset op de front jack.

Naast zomaar iets te roepen zonder onderbouwing is dit een niet erg nuttige post :>

[ Voor 18% gewijzigd door Wiethoofd op 30-01-2010 23:20 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Joindry

Joindry

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:20:
[...]

Wat je nu doet is in feite hetzelfde, maar laat je het door je kast doen in plaats van een kleine externe splitter 8)

[...]

Begin eens met het installeren van een Realtek HD Audio driver dan....

Het moet in je Realtek control panel wel te vinden zijn, heb hier een X-Fi, maar daar kan ik het ook instellen of m'n luidsprekers (achter) uitgeschakeld of gedempt moeten worden bij aansluiten van een headset op de front jack.

[...]

Naast zomaar iets te roepen zonder onderbouwing is dit een niet erg nuttige post :>
ok tijd voor een update, realtek check.

Daar hebbik de optie: "Laat de uitvoerapparaten vooraan en achteraan twee verschillende audiostromen simultaan afspelen" gevonden. maar die doet het dus ook niet. dan werken ze beiden wel maar bvb een film komt nog steeds enkel terecht op mijn ingestelde "favoriet".

[ Voor 32% gewijzigd door Joindry op 31-01-2010 00:03 ]

Pagina: 1