Toon posts:

Surround speakers op pc aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net een speakerset binnen gekregen. Namelijk de JBL scs200.5. Het is bedoeld voor mijn PC maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aansluiten en in het boekje staan allemaal dingen over versterkers/receivers die ik niet heb. Moet ik die hebben om de set aan te sluiten op mn PC of is er een andere manier?

Mijn dank,
Aron

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
laat het modden maar aan de mods over alstublieftdankuwel

[ Voor 71% gewijzigd door teacher op 30-01-2010 22:56 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

5 seconden google (en iemand die dezelfde fout heeft gemaakt)
http://forum.fok.nl/topic/1057437

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
laat het modden maar aan de mods over alstublieftdankuwel

[ Voor 73% gewijzigd door teacher op 30-01-2010 22:56 ]

www.maartenlangelo.nl

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:05
Pas eerst eens je vraag aan, want zo kan niemand zoeken op je probleem.

En mannetje/mannetje kabel?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-02 22:37
Je zult een receiver moeten kopen waar de speakers op kunnen en die receiver sluit je aan op je pc

Afbeeldingslocatie: http://static.vergelijk.nl/fotos/183x160/5/5/9/6/harman-kardon-cinevision-203-avr-130-dvd-22-jbl-scs200-5--5325596.jpg

Zo worden ze vaak aangeboden! ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48
De manual is duidelijk: je hebt een surround receiver nodig. Wat jij aangeschaft hebt is géén pc-speakersetje.
Dus inruilen voor een pc-speakerset of een receiver scoren.

Volgende keer graag niet de gehele topic title in hoofdletters (plus dat 'GROOT PROBLEEM' natuurlijk nergens op slaat), staat zo schreeuwerig ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Een titel in HOOFDLETTERS zonder duidelijke probleemomschrijving kunnen we hier niets mee. Verder heb je, zoals je al doorhebt, niet de goede set gekocht om aan je PC te hangen; daar zal je een actieve set voor nodig hebben.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.