[iPod touch] Scherm zit los

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ipod touch 3g (late 2009) gekocht van de apple site. ik heb er nooit iets geks mee gadaan of laten vallen oid.

ik heb alleen nu het probleem dat de home-knop soms niet reageert en dat het ipod links onderin "los" komt, dit wil zeggen dat als ik er op druk je voelt dat hij ingedrukt wordt, dit hoort massief te zijn.

weet iemand of dit onder de garantie valt? ik heb al op de apple site gekeken maar ik wordt er niet veel wijzer van aangezien ik niet echt weet in welke categorie schade het zit en tegen de tijd dat ik klaar ben met lezen is de garantie afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het kan geen kwaad om gewoon een Apple reseller binnen te stappen en te vragen of het binnen de garantie valt, puur op bovenstaande beschrijving kan geen definitief oordeel geveld worden zonder het apparaat in handen gehad te hebben.

Je zou eerst een firmware restore kunnen doen om te kijken of het niet/slecht reageren van de home-knop hard- of softwarematig fout gaat.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:41:
Het kan geen kwaad om gewoon een Apple reseller binnen te stappen en te vragen of het binnen de garantie valt, puur op bovenstaande beschrijving kan geen definitief oordeel geveld worden zonder het apparaat in handen gehad te hebben.

Je zou eerst een firmware restore kunnen doen om te kijken of het niet/slecht reageren van de home-knop hard- of softwarematig fout gaat.
voor die knop heb ik al geprobeerd om te herstellen zonder succes, ik zal wel even op zoek gaan naar een apple store bij mij in de buurt bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeger
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Een vriend van mij had een tijd terug precies hetzelfde probleem. Het viel binnen de garantie en het is netjes gerepareerd.