Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:20
Hey

M'n ouders hebben net een nieuwe auto gekocht, met daarin een Parrot 3200LS carkit

Bellen e.d. werkt prima met m'n iPhone 1st gen. maar ik zou ook graag muziek willen afspelen, dat zou helemaal leip zijn :D

Iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Ik heb al wat geprobeerd, maar hij speelt m'n muziek gewoon af over de iPhone luidspreker.

Bij een gesprek kan ik wel uit 3 luidsprekers kiezen:
iPhone
iets van koptelefoon (zal de 3,5mm uitgang wel zijn)
Parrot 3200LS

Maar met muziek kan ik die optie niet krijgen.

M'n iPhone is gejailbreaked, dus misschien dat er via die weg een App te krijgen is die het geluid doorstuurt naar de carkit? Ik weet wel dat er voor Windows Mobile telefoons iets is van "BT AUDIO" ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23
iPhone 2G ondersteund alleen mono bluetooth audio en geen A2DP, als je dus je carkit als 'headset' weet te koppelen zou het in theorie moeten kunnen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 10:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb het wel eens via mijn GSM (Nokia 2700c) gedaan. Het is echt een vreselijk geluid. Voor voice is het goed genoeg, maar muziek klinkt echt nergens na.

Ik twijfel of je de moeite er wel in wil steken.

[ Voor 71% gewijzigd door Tukk op 30-01-2010 21:46 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
De carkit ondersteund ook geen A2DP dus dat scheelt (of niet :P )

En ik wil het toch op z'n minst eens proberen voordat ik ga oordelen over kwaliteit ofzo :P

Maar je weet niet toevallig een naam van een App waarmee ik de audio kan doorlussen naar de carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oke ik heb BT Audio geprobeerd met de WM telefoon van m'n moeder, en dat werkt prima. Kwaliteit is niet geweldig, beetje vergelijkbaar met van die FM transmitters, maar het is toch beter dan niks :P

Zoiets zou er toch ook wel moeten zijn voor de iPhone :? , al dan niet een App die je alleen kunt krijgen als je je iPhone gejailbreaked hebt :S

[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 02-02-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oke ik heb het zelf alweer gefixed, vreemd dat nog niemand met hetzelfde idee heeft gespeeld.

Het werkt dus wel, maar de kwaliteit is inderdaad nogal brakjes :+

Maar toch leuk dat het werkt.

Ik heb via Cydia gezocht op "Bluet" en toen vond hij wat Bluetooth dingen, waaronder "Bluetooth Mono SBSetting Toggle"

Werkt prima, stuurt al je geluid naar de Bluetooth audio ontvanger.

Ik vind het alleen een beetje vreemd dat de carkit aangeeft dat ik met "Voicemail" aan het bellen ben :S Binnenkort nog maar ff kijken wat hij doet als ik de telefoon in Vliegtuigmodus heb.

Hier is een demo filmpje (niet van mij): http://www.youtube.com/watch?v=wSCugUiNWMQ
Pagina: 1