Hoe doe je dat? Hij vraagt om een code, dus type ik gewoon mijn pincode van mijn toetsel in. Die werkt niet. Dus ik 4x 0...is hem ook niet. Ik wil die teller gewoon elka maand op nul kunnen zetten zodat ik een beetje kan bij houden hoeveel ik nou gebeld heb per maand. Dus nu de vraag....HOE?
Volgens mij is het 6x0 of 123456 (een van die twee was het op mijn 6210)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Misschien ff goed het boekje lezen, daar heb ik het namelijk ook gevonden.
ik heb dat toenet al gedaan. Kon niks vinden.Op woensdag 07 maart 2001 10:39 schreef pven het volgende:
Misschien ff goed het boekje lezen, daar heb ik het namelijk ook gevonden.
De telefoon vraagt namelijk ook niet je pincode maar je beveiligingscode deze staat geloof ik op die stickers (gele dacht ik) die los in je doos moeten rondslingeren.
succes.
succes.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
ZE leeft nog!
Je hebt dat ding toch bij KPN gekocht?
Dan heb je vast een KPN-code, ik zou die even bellen, heb je binnen 3 minuten antwoord
Bij mij was het overigens eenvoudigweg: 12345 (Nokia 8210).
P.S. Dankje! K*tzooi, even proberen en ik heb mijn tellers op 0 gezet, dat was niet de bedoeling
Dan heb je vast een KPN-code, ik zou die even bellen, heb je binnen 3 minuten antwoord
P.S. Dankje! K*tzooi, even proberen en ik heb mijn tellers op 0 gezet, dat was niet de bedoeling
Bericht hierboven
pfffffft....kheb nooit een gele sticker gezien gvd.Op woensdag 07 maart 2001 10:47 schreef intert0y het volgende:
De telefoon vraagt namelijk ook niet je pincode maar je beveiligingscode deze staat geloof ik op die stickers (gele dacht ik) die los in je doos moeten rondslingeren.
succes.
Ik leef nog steedsOp woensdag 07 maart 2001 10:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
ZE leeft nog!
KPN bellen? Krijg ik dan zo'n dom ding aan de telefoon? Ik moet vrijdag toch naar de stad, ga ik wel ff langs de winkel. Werkt toch een leuke jongen
Potverdrie, dan zat ik er niet ver naast.
Pagina: 1