Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acronis Image software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb mijn sindskort verdiept in het beter beveiligen van mijn computer en daarom maak ik sindskort back-ups. Na het lezen van veel review heb ik besloten om Image software te gebruiken van Acronis. Dit werkt prima, hij maakt iedere week een volledige kopie van mijn harde schijf.

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om deze image ook op een andere computer te zetten dan waar de image gemaakt is?

En zo niet, is er een snelle manier om een nieuwe computer van Windows te voorzien en alle andere programma's die ik gebruik? Het duurt altijd ontzettend lang om de programma's die ik wil stuk voor stuk op een nieuwe computer te installeren.

Bij voorbaat bedankt

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Ja het is mogelijk om een image op een andere HDD terug te zetten, houdt hierbij wel rekening met het feit dat bij hardware die niet identiek is zowel je drivers voor problemen kunnen zorgen als de activatie die opnieuw dient plaats te vinden.

Verwijderd

Als de hardware hetzelfde is kan het. Anders wordt het lastig ivm HAL e.d.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:04:
Als de hardware hetzelfde is kan het. Anders wordt het lastig ivm HAL e.d.
Niet met de Universal plugin.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle antwoorden, is er naast Image recovery nog een andere manier om snel mijn eigen software te installeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:06:
[...]

Niet met de Universal plugin.
Sexy :P
Pagina: 1