Ik heb net een nieuw systeem met een hd met W7, ik zou de data van de hd in mijn oude pc echter graag zonder besturingssysteem inbouwen in het nieuwe, is dit mogelijk?
Je kunt toch de HDD in je nieuwe PC bouwen en opstarten met Windows 7?
Wellicht wel opletten welke schijf primair is, zodat er opgestart wordt met Windows 7
Wellicht wel opletten welke schijf primair is, zodat er opgestart wordt met Windows 7
even je windows map hernoemen. dan weet je zeker dat hij vista niet opstart (untested, maar werkt perfect met xp)Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:42:
Ah, dus er hoeft niets verwijderd te worden? Vista moet namelijk helemaal weg...
als je vista helemaal niet meer nodig hebt kan je de vista windows map weggooien onder windows 7
Als je afwil van de hele rommel (van windows) kan je na het inbouwen even de mappen die je wilt bewaren naar (tijdelijke) andere HD kopiëren, en dan die "oude" schijf formateren, en je data er weer terug opzetten.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Schijf dus als extra harddisk in je nieuwe pc hangen en zorgen dat hij vanaf je Windows 7 harddisk opstart.....je kunt dan zo de data kopieeren.
Maar goed.....wat ik zeg te weinig info (vooral over wat je zelf al hebt gevonden etc.) in de startpost. Lees de regeltjes nog even door, dan weet je voor een volgend topic precies waaraan een startpost moet voldoen. Deze gaat op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()