Hallo mensen naar aanleiding van dit topic heb ik een vraag. Me videokaart heeft het namelijk begeven.
Ik zit te twijvelen tussen een nieuwe videokaart of een hele nieuwe pc.
Besturingssysteem: Vista home premium 32 bit
Moederbord: Asus Moederbord P5B Deluxe
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @3.2 1066 MHz, Boxed
Geheugen: Team DDR2 Xtreem RAM Overclocking Dual Channel 4096 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2 @ 4-4-4-10
Harde Schijf: 2 X Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Videokaart: XFX GeForce 8800GTX XXX 768 MB Die dus niet meer.
Behuizing: AeroCool Behuizing Baydream Zilver, Geen Voeding, Geen Case Fan\'s
Cpu-koeler: Arctic Freezer 7 Pro Aluminium, Koper
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreeme Music
Voeding: OCZ Voeding GameXStream 600 Watt ActivePFC, Zwart, Blue Leds, 24-pins
Nou is het zo dat ik eigenlijk tussen nu een een half jaar (maximaal een jaar) sowieso al een nieuwe pc wou gaan kopen.
Ik wil me huidige pc alleen nog wel houwen zodat me vriendin er op kan internetten dan wel de sims spelen.
Wat kan ik het beste doen nu?
-Nu een nieuwe videokaart kopen en nog even wachten op bijvoorbeeld nieuwere generatie hardware.
-Of nu een nieuwe pc kopen en pas een nieuwe videokaart in pc doen als me vriendin hem daadwerkelijk wil gaan gebruiken.
Als ik nu een videokaart zou kopen is het dus echt een tijdelijk alternatief. Het moet natuurlijk geen bottelnek voor me CPU worden. Ik zelf zat te denken aan iets van E120.- en bijvoorbeeld een Asus EAH5750
Ik zit te twijvelen tussen een nieuwe videokaart of een hele nieuwe pc.
Besturingssysteem: Vista home premium 32 bit
Moederbord: Asus Moederbord P5B Deluxe
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 @3.2 1066 MHz, Boxed
Geheugen: Team DDR2 Xtreem RAM Overclocking Dual Channel 4096 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2 @ 4-4-4-10
Harde Schijf: 2 X Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Videokaart: XFX GeForce 8800GTX XXX 768 MB Die dus niet meer.
Behuizing: AeroCool Behuizing Baydream Zilver, Geen Voeding, Geen Case Fan\'s
Cpu-koeler: Arctic Freezer 7 Pro Aluminium, Koper
Geluidskaart: Creative X-Fi Xtreeme Music
Voeding: OCZ Voeding GameXStream 600 Watt ActivePFC, Zwart, Blue Leds, 24-pins
Nou is het zo dat ik eigenlijk tussen nu een een half jaar (maximaal een jaar) sowieso al een nieuwe pc wou gaan kopen.
Ik wil me huidige pc alleen nog wel houwen zodat me vriendin er op kan internetten dan wel de sims spelen.
Wat kan ik het beste doen nu?
-Nu een nieuwe videokaart kopen en nog even wachten op bijvoorbeeld nieuwere generatie hardware.
-Of nu een nieuwe pc kopen en pas een nieuwe videokaart in pc doen als me vriendin hem daadwerkelijk wil gaan gebruiken.
Als ik nu een videokaart zou kopen is het dus echt een tijdelijk alternatief. Het moet natuurlijk geen bottelnek voor me CPU worden. Ik zelf zat te denken aan iets van E120.- en bijvoorbeeld een Asus EAH5750