Stel je vragen aan makers Command & Conquer 4!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Binnenkort kan ik namens Tweakers.net wat vragen stellen aan een aantal leden van het team dat voor Electronic Arts aan Command & Conquer 4 werkt en het is natuurlijk leuk om fans van de serie die hier op GoT rondwaren daarbij te betrekken.

Mocht je iets willen weten van de makers, plaats je vragen dan hieronder, dan zal ik kijken of een antwoord kan ontfutselen.

Om alvast een voorzetje te geven, onderwerpen die ik zelf graag wil behandelen zijn:
  • Veranderingen in gameplay en vooral waarom
  • Alle specifieke units, waarom hiervoor gekozen en sterkte/zwakte er van
  • Verhaal en casting
Kom maar op met die vragen! :)

Het interview vindt waarschijnlijk woensdagavond (3 feb.) plaats, dus je hebt tot woensdagmiddag tijd om te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 22:35
- Veranderingen in gameplay en vooral waarom ; die vraag krijgt ook een stem van mij ;)
- Op wat voor een manier zal C&C4 zich differentieren van de overige RTS games, waarmee wordt gepoogd C&C4 een unieke ervaring te maken?
- Is EA van plan om het spel ook op de lange termijn in stand te houden? Voorgaande C&C games verloren vrij snel populariteit in multiplayer, heeft EA een plan om dit met C&C4 te kunnen proberen voorkomen?

En voor de fun aan diegene welk geinterviewd wordt:
- Welke C&C game is je favoriet, en hoe zie je C&C4 in vergelijk met deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hoe vergelijkt deze game zich van C&C3? En RA3? Is het nieuwe concept iets wat voortvloeit uit de voorgaande games of is het een totaal ander concept?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Mensen die de game pre-orderen krijgen een extra bonus missie. Hoe belangrijk is deze missie voor het verhaal? Als je het spel niet pre-ordered, zal je dan iets van het verhaal niet begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Zien ze Starcraft2 als een bedreiging zodat C&C4 misschien totaal gaat floppen?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt het verhaal rondom KANE nu uit de doeken gedaan (wie is hij, hoe komt het dat hij zo lang leeft etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ja, het verhaal van Kane wordt afgesloten. Ik denk trouwens dat niemand verbaasd zal opkijken wanneer blijkt dat hij gewoon een alien is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:20

flessuh

Set sail for fail!

Verhaal: Hoe worden de open plekken in het verhaal ingevuld, zonder steeds weer in de tijd heen en weer te springen.

Gameplay: Waarom hebben ze voor deze manier gekozen en niet voor een kruising tussen de traditionele manier en de huidige (soort victory point control zoals in Company of heroes en Dawn of war 2)
Dus wel vaste basis en wel de TCN stations.

Units: Krijgen we weer een info database over de geschiedenis van de units, aangezien sommige units (zoals de kodiak) wel een oude unit is in n nieuw jasje en dus wel een leuk verhaal kan hebben

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09 09:29
Wat ik gewoon weer graag wil is dat ze naar het oude platform teruggaan... Dus C&C95, RA1 en Tiberiun Sun...
Kan je vragen of ze dit van plan zijn ooit nog terug te brengen? Of iig wat "oude" units weer terug laten komen in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Voor mij de belangrijste / enige vraag; "worden MOD's mogelijk gemaakt?"

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 02-02-2010 15:04 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat je deze mogelijkheid met ons deelt. :)

Ik ben benieuwd (naast alle vorige vragen) of de engine* (of wat er ook precies verantwoordelijk voor is) van C&C 4 wel betrouwbaar zal zijn in multiplayer/lan, zodat je niet na 1,5 uur gameplay een de-sync of disconnect krijgt.
Kortom, gaan ze wat verbeteren aan het multiplayer aspect?

*(ik had begrepen dat het nog steeds een doorontwikkeling is van de Generals engine?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:23:

Ik ben benieuwd (naast alle vorige vragen) of de engine* (of wat er ook precies verantwoordelijk voor is) van C&C 4 wel betrouwbaar zal zijn in multiplayer/lan, zodat je niet na 1,5 uur gameplay een de-sync of disconnect krijgt.

*(ik had begrepen dat het nog steeds een doorontwikkeling is van de Generals engine?)
+1 :)

Veruit de belangrijkste vraag IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Kijk, daar heb ik wat aan:-) Ik weet niet of ik al jullie vragen kan stellen, maar zal er zeker een aantal tussen proppen. Bedankt voor de input, je leest het resultaat binnenkort op de frontpage! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:23:

Nou ik kan die vraag alvast beantwoorden, de engine is nog steeds net zo bagger. Ik ben vanaf het begin al beta tester, en ze hebben nu nog steeds problemen met desync of disconnects. Is al aangegeven op het beta forum maar geen reactie nog van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Ik wil best wel eens weten :
- ze zo drastisch banden hebben gelegd aan de multiplayer: geen unit buildings, geen harvesting, max aantal units. is dit omwille van connection problems en error?

En wil ze aansporen om een nieuwe Generals te maken:

- waar er min 3 klasses inzitten.
- er land, lucht, water gevechten inzitten.
- ze alle successen van de gehele comand and conquer reeks insteken.
- dat super stabiel is en vlot blijft gaan
- dat voor 5 jaar gesupport word min.
- waar er nog uitbreidingen voor komen.

dus eigenlijk een command and conquer waar ik als sinds men 14 jaar op zit te wachten ofzo :)
na red alert 2 :p

[ Voor 132% gewijzigd door BitchCrew op 16-02-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het interview is denk ik al geweest ondertussen, zie de openingspost.
(3 februari)

Ben wel benieuwd naar het resultaat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
vraag:

Wanneer stoppen julie met het uitmelken van de franchise,
En als je toch nog door gaat dan zou ik graag meer server settings willen zien zoals tech limit etc. (die hadden de echte westwood c&c's wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Bulls schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:50:
vraag:

Wanneer stoppen julie met het uitmelken van de franchise,
En als je toch nog door gaat dan zou ik graag meer server settings willen zien zoals tech limit etc. (die hadden de echte westwood c&c's wel)
Het interview vindt waarschijnlijk woensdagavond (3 feb.) plaats
Iets dat ook nog 's aangegeven wordt in de reactie boven die van jou. Echt veel zin heeft dit topic niet meer, dus voordat er nog meer mensen allerlei vragen gaan bedenken hang ik er maar een slotje aan :).

[ Voor 36% gewijzigd door PromoX op 12-04-2010 23:59 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.