Stargate Resistance verschijnt in februari

Pagina: 1
Acties:

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
nieuws: Stargate Resistance verschijnt in februari
Stargate Worlds is niet de eerste shooter gebaseerd op de televisieserie Stargate SG-1.
Dat moet Stargate Resistance zijn neem ik aan, Stargate Worlds is geen shooter, maar een MMORPG (zoals ook al vermeld in het artikel)

[ Voor 23% gewijzigd door ProperChaos op 30-01-2010 15:00 ]

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01 01:14
En zet er gelijk bij dat sinds vandaag de beta ook te spelen is Link

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
En dan ook maar gelijk dat het alleen voor fileplanet-subscribers is, en niet voor iedereen.
Hij is ook al te pre-orderen op direct2drive, waarbij je wat extra in-game zooi krijgt als het spel uitkomt op 10 februari.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
De fout is gefixt, dat was nogal een brainfart ja. Thanks :)

De FilePlanet-beta vind ik voor T.net-bezoekers niet zo spannend. Het gaat slechts om twee stresstests dit weekend en is ook alleen voor betalende leden van FilePlanet. Direct2Drive is net als FilePlanet van IGN dus het is een groot marketingverhaal. Het staat IGN natuurlijk vrij om advertenties in te kopen ;)

Verwijderd

Nou hij is uit hoor! zelfs al een hele site van: www.stargateresistance.com dus ik ben eigelijk wel benieuwd naar dit zoethoudertje voordat stargate worlds eindelijk uitkomt hehe :P

dus mijn vraag: zijn er al mensen die deze 3rth person action shooter hebben gespeeld?ben wel benieuwd naar jullie ervaringen (je kan hem geloof ik via steam downloaden)

hoop dat ie het echt goed doet en wat geld in het laadje gaat brengen zodat ze verder kunnen met stargate worlds :) anders moet ik me maar gaan richten op Warhammer 40.000 Online MMORPG die voor 2012 geplanned staat,gaat een grote worden aangezien THQ de investeerders al heeft uitgenodigt voor de komende E3 in juni of juli..ben benieuwd!!

lijkt me echt vet om als loyal jaffa eens flink keet te gaan schoppen ;)

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Misschien dat je voor een algemene discussie over het spel hier terecht kunt ;)
Pagina: 1