Ik heb laatst van een mede tweaker een 8800gt sli set gekocht van het merk zotac.
Nou is het probleem dat ik geen performance winst krijgt bij zo'n beetje alle games die ik getest heb.
Behalve in crysis en call of duty 4. De andere games waarbij mijn fps omlaag gingen als ik sli inschakelde in de controller panel van Nvidia waren: call of duty 5 en modern warfare 2, CSS, CoH, Farcry 2, Dirt 2 en Fear 2.
Dit waren eigenlijk ook de enige games waar ik het bij heb uitgetest.
Heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat hij bij ieder spel echt de twee kaarten gebruikt?
Ik heb wel gehoord van nHancer. Maar het hielp niet echt. Of ik gebruikte het gewoon niet goed...
En de driver installeren ging helemaal perfect. Ook het aanzetten van sli gaat perfect. Maar in games heb ik het idee dat hij het gewoon niet pakt.
mijn systeem:
CPU: AMD 6400+
moederbord: MSI K9N2 sli platinum
ram: 2x2gb PC2-6400
GPU's: 2x zotac 8800GT
voeding: Tacens valeo II 600
Ik draai zelf nu windows 7 ultimate 32bit. met de Nvidia 195.81 beta driver
Alvast bedankt
Nou is het probleem dat ik geen performance winst krijgt bij zo'n beetje alle games die ik getest heb.
Behalve in crysis en call of duty 4. De andere games waarbij mijn fps omlaag gingen als ik sli inschakelde in de controller panel van Nvidia waren: call of duty 5 en modern warfare 2, CSS, CoH, Farcry 2, Dirt 2 en Fear 2.
Dit waren eigenlijk ook de enige games waar ik het bij heb uitgetest.
Heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat hij bij ieder spel echt de twee kaarten gebruikt?
Ik heb wel gehoord van nHancer. Maar het hielp niet echt. Of ik gebruikte het gewoon niet goed...
En de driver installeren ging helemaal perfect. Ook het aanzetten van sli gaat perfect. Maar in games heb ik het idee dat hij het gewoon niet pakt.
mijn systeem:
CPU: AMD 6400+
moederbord: MSI K9N2 sli platinum
ram: 2x2gb PC2-6400
GPU's: 2x zotac 8800GT
voeding: Tacens valeo II 600
Ik draai zelf nu windows 7 ultimate 32bit. met de Nvidia 195.81 beta driver
Alvast bedankt