Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[forum en fp/feat] Mouseover plaatjes en uploaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het een idee om de img tag uit te breiden zodat er een tweede url in kan die vervolgens weergegeven wordt als je met de cursor over het eerste plaatje heen gaat?

Tweede vraag is of hier http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum?action=popup een optie bij kan komen dat je direct vanaf een host kan uploaden?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

support voor een image-swap bij mouseover dus? Met welk doel precies?

wb het direct uploaden vanaf een url zal ik eens kijken; in principe biedt onze code daar al support voor :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:32:
support voor een image-swap bij mouseover dus? Met welk doel precies?

wb het direct uploaden vanaf een url zal ik eens kijken; in principe biedt onze code daar al support voor :)
Image swap ja. Met welk doel? In eerste instantie dat je de boel visueel wat interessanter kan maken, zeker in combinatie met urls bijvoorbeeld. Maar het kan ook gebruikt worden om informatie te geven.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

In eerste instantie dat je de boel visueel wat interessanter kan maken, zeker in combinatie met urls bijvoorbeeld.
Puur een stilistisch effect dus. In hoeverre is dat ook nuttig?
Maar het kan ook gebruikt worden om informatie te geven
Content verstoppen achter een feature waar javascript voor nodig is is niet heel erg handig imo...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik kwam meer op het idee omdat de feature van een alt tekst bij een plaatje er ook in zit. Is eigenlijk heel wat anders :P maar goed ik dacht verder dat bij een mouseover je de tekst zelf ook op het plaatje kunt zetten, een alt tekst gaat na verloop van tijd weg een mouseover niet. En je kunt het in de stijl van het plaatje maken.

Nu zal een alt tekst natuurlijk wat makkelijker zijn te devven dan een mouseover waar je javascript of css moet gebruiken. Misschien iets voor op de todo list die jullie aanspreken als er niks te doen is :+ ;)
offtopic:
staat nog 1 O-)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:33:
Puur een stilistisch effect dus. In hoeverre is dat ook nuttig?
niet. rml is een subset van html met een reden. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:28:
Tweede vraag is of hier http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum?action=popup een optie bij kan komen dat je direct vanaf een host kan uploaden?
Ik weet niet of je het weet, maar je kan in het scherm wat opent als je op browse klikt, ook gewoon een http adres opgeven. Als dat een plaatje is, dan wordt die (wel via je temporary inet folder) direct geupload naar Tweakers. Ik doe het continue en werkt perfect. Dit is echter wel een browser-feature (alle moderne browsers ondersteunen het) en weet niet of dit je probleem verhelpt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:06

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het zelfs geen browserfeature, maar een van het os vziw. Met een 'open file' dialog onder windows kun je ook internetadressen opgeven, onder linux (iig ubuntu) kun je alleen locale bestanden opgeven. Daarbij maakt de browser niet uit.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1