Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backups

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit nu al een poosje te prutsen met die verse backup programma's maar echter krijg ik niet wat ik werkelijk zoek. Ik heb aantal software pakketen geïnstalleerd staan die ik backup op een externe schijf. Maar als ik vervolgens open op een andere pc. veranderd het zo dat mijn voorledige versies in trial versies veranderen van het software, waarschijnlijk neemt de back up de licentie niet over. is er een mogelijkheid om bepaalde programma's met alle settings licenties te backuppen? zodat ik het gewoon op een andere pc kan op starten zonder eerst weer te upgraden ?

Mvg.

FMTPO

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
* LuckY vrijt over zijn glazen bol
* LuckY stuurt de glazen bol naar de reparatiewinkel.

Sorry ik kon niet zien welk backup programma je gebruikt, tevens kon die ook niet de besturingssystemen van beiden systemen bepalen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de gewone Windows backuper geprobeerd, Cobian backup9 en 2brightSparks's SyncBackSe. En be sturings systemen zijn alle bij vista.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Een backup is (uiteraard!) niet bedoeld om geinstalleerde software naar een andere computer te kopieren. Je licenties staan dat ongetwijfeld niet toe.
M.a.w. het klinkt een beetje als een warez-poging.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Wanneer je hier op GoT een topic start verwachten we een aantal zaken van je. Deze kun je vinden in het Het algemeen beleid. In het kort gaat het er om dat je eerst zelf goed zoekt en zaken uitprobeert. En ook in het topic schrijft wat het geprobeerd hebt.

Daarnaast staat dit topic in het verkeerde forum. Het zou beter in Client Software Algemeen passen. Maar omdat je topic niet voldoet aan de voorwaarden die wij hier stellen verplaats ik hem daar niet naar toe maar zet ik hem op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.