Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rrobinson41
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 05-09 20:20
hoi ik heb bij een klant volgende probleem dat ik niet definitief opgelost krijg:
de mevrouw heeft per ongeluk steeds bij weigerende sidebar gadgets in winVista iedere keer diverse gadgets (klok, weerbericht, nieuws) STEEDS opnieuw TOEGEVOEGD. nu staan er wel 40 verschillende gadgets, allemaal tig keer dubbel, actief, waardoor de pc zeer traag opstart/afsluit. telkens als ik een vd gadgets wil afsluiten, op welke manier dan ook, incl configscherm verwijderoptie, dan hangt de pc totaal en moet (het is een laptop) met aan/uitswitch worden uitgezet. mijn workaround is nu om de hele sidebar permanent uitgeschakled te laten, en dan is ie weer lekker snel, maar dus geheel geen gadgets meer op buroblad. is er een oplossing om de overbodige gadgets, die na handmatig aanzetten vd sidebar weer gewoon er alle ca 40 zijn!, te killen, desnoods een voor een??? zonder dat de pc hangt dus. heb alle delete opties al geprobeerd. ????
RR

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:21

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je kan de sidebar resetten.

De custom gadgets zijn hier te vinden: %userprofile%\appdata\local\microsoft\windows sidebar\gadgets

Kijk welke zich repliceren en verwijder die?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• rrobinson41
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 05-09 20:20
heb ik geprobeerd, restten.alles komt terug en bij één verwijder actie hangt de pc al direct en geheel. oftewel, ik krijg die overbodige gadgets echt niet weg. help!

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-10 13:30

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Moderatie Mobster

Wat gebeurt er als je ze probeert te verwijderen onder Safe Mode?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True