Hoi allemaal,
ik heb op verschillende termen gezocht op google namelijk
Ik ben bezig om een programma te maken waarbij mensen automatisch een mail kunnen laten sturen naar hun outlook contactpersonen door middel van een vb.net programmatje, voor als ze bijvoorbeeld een nieuw email adres hebben.

Verder heb ik ook al een stukje code gemaakt:
Ik vraag me dus nu af wat er bij de lijn met de pijl "-->" moet komen te staan... weet iemand wat hier moet komen te staan of dat ik nog iets moet veranderen?
Alvast heel erg bedankt!
ik heb op verschillende termen gezocht op google namelijk
maar ik krijg maar geen goede resultaten.vb net outlook contacten
vb net contacten importeren
vb net outlook
vb net email contacten
Ik ben bezig om een programma te maken waarbij mensen automatisch een mail kunnen laten sturen naar hun outlook contactpersonen door middel van een vb.net programmatje, voor als ze bijvoorbeeld een nieuw email adres hebben.

Verder heb ik ook al een stukje code gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
| Imports System.Net.Mail Public Class Form1 Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click Dim MyMailMessage As New MailMessage() Dim ErrorNIOA As String ErrorNIOA = "OK" If TextBox1.Text <> "" Then 'Als er een email adres ingevuld word naar deze persoon sturen MyMailMessage.To.Add(TextBox1.Text) ElseIf CheckBox1.Checked Then 'Als checkbox1 "alle contacten" aangevinkt is moet het programma alle outlook contacten ophalen 'om dit bericht naar alle contactpersonen te sturen --> MyMailMessage.To.Add("_______________") Else 'Wordt er niets aangevinkt of ingevuld dan wordt er ook niets verzonden ErrorNIOA = "ERROR" End If If ErrorNIOA = "OK" Then MyMailMessage.From = New MailAddress("_______________@____________.______") MyMailMessage.Subject = ("Nieuw email adres") MyMailMessage.Body = (TextBox2.Text) Dim SMTPServer As New SmtpClient("smtp.gmail.com") SMTPServer.Port = 587 SMTPServer.Credentials = New System.Net.NetworkCredential("traykeyspotter@gmail.com", "*963.*963") SMTPServer.EnableSsl = True Try SMTPServer.Send(MyMailMessage) Catch ex As SmtpException MessageBox.Show(ex.Message) End Try Else MsgBox("ERROR: Geen email adres ingevuld of niets aangevinkt", MsgBoxStyle.Critical) End If End Sub End Class |
Ik vraag me dus nu af wat er bij de lijn met de pijl "-->" moet komen te staan... weet iemand wat hier moet komen te staan of dat ik nog iets moet veranderen?
Alvast heel erg bedankt!