[C#] Beginnerswebshop in ASP.net

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry1989
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-10-2021
Voor school moet ik een webshop maken in C#. Mijn kennis van C# is echt minimaal en zou dus wat extra hulp kunnen gebruiken.

Het moet een website worden voor nieuwe kinderkleding. Op dit moment is het me gelukt om een soort van catalogus op te stellen en deze toe te voegen aan het winkelwagentje (deze code van het winkelwagentje heb ik van iemand anders gekregen). Maar nu moet ik het winkelwagentje nog kunnen doorzetten naar een order. En er moet ook een soort van login script komen.

De website tot nu toe (tijdelijek url: www.mhguildhouse.com
Ik ben zeker bereid om er zelf tijd in te steken en verwacht ook zeker niet dat jullie een kant en klare code voor mij aanleveren maar ik heb een duwtje nodig in de goede richting.

Voor het ordersysteem moet de winkelwagen dus worden opgeslagen in een SQL Database. De winkelwagen is opgebouwd door middel van een Array. Deze moet naar mijn idee als volgt worden opgeslagen in de tabel orderregels

ordernummer - artikelID - aantal - productprijs

Ik kom er niet uit hoe ik dit nou kan opslaan.

Kunnen jullie mij wat tips geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Barry1989 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:15:
Ik kom er niet uit hoe ik dit nou kan opslaan.
Nou, wat heb je al geprobeerd dan? Waar kom je precies niet uit? Het is dat je beweert dat dit geen scriptrequest of "kan iemand effe..." topic is, maar de rest van je topic schreeuwt uit van wel. Dus tenzij je met relevante code en concrete problemen komt kunnen wij hier niet veel mee.
Ja hoor: Open database connectie, voer insert/update uit, sluit database connectie. Maar dat was vast niet wat je bedoelde ;) Zie je waarom je met een concreet probleem (en concrete vraag) moet komen? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 30-01-2010 12:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij