Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de N97 gekocht omdat ik graag mijn werkagenda wilde synchroniseren. Wat blijkt nu: dat lukt niet omdat op mijn werk de pc's alleen synchroniseren met windows mobile. Probleem is verder dat ik op mijn werkpc niets kan installeren en dus ook niet pc suite. Overigens is het wel mogelijk om gebruik te maken van programmaatjes waar geen installatie aan te pas komt. Die copy-paste je gewoon naar de werkpc.

De enige optie die ik nu zie (en gebruik) is een WM smartphone synchroniseren op mijn werk, vervolgens die telefoon te synchroniseren met thuis en dan mijn thuispc synchroniseren met mijn n97. Errug omslachtig. Google biedt tot op heden voor mij nog geen uitkomst.

Hebben jullie misschien ideeen/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:41
Gebruik je exchange op 't werk? Dan zou je Mail for Exchange op je Nokia kunnen installeren en zo via ActiveSync kunnen synchroniseren met je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor je reply,

Dat zou natuurlijk heel mooi zijn en redelijk eenvoudig, maar dat staat mijn werk niet toe. Er zijn wel mensen die dat mogen maar die hebben een iets hogere functie dan ik. Voor de rest is het afgeschermd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, mail for exchange is dus geen optie. Nog even gecheckt voor de zekerheid. Er zouden toch wel meer mensen met dit probleem zitten? Is er anders een mogelijkheid om je outlookagenda ergens via internet te synchroniseren zodat ik mijn toestel daarmee kan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit klinkt als iets wat je het beste met je ICT-afdeling kunt overleggen ipv routes te proberen te vinden die de beveiliging/restricties omzeilen. Als jij een goede businesscase kunt maken, dan zullen ze echt wel iets willen installeren :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de mogelijkheden er zijn, dan is het zo aangezet voor jou, ff de beheerder een taart geven en het is geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was het maar zo simpel. Verbinding van pc met privé apparatuur is niet toegestaan. Heb inmiddels wel begrepen dat de eind van 2010 een software update gepland staat. Office XP wordt dan office 2007 en heel misschien office 2010. Dan zijn alle problemen opgelost.

Vooralsnog blijf ik mijn werkagenda en thuisagenda maar syncen met mijn werkmobiel. Met google sync dan mijn thuisagenda automatisch laten syncen met Google Calender en die synct dan automatisch met mijn privémobiel. Dat levert de minste syncproblemen op. Enige probleem dat ik nu heb ik dat Google Sync niet de afspraken synct die door anderen zijn gepland. Dus alleen als ik organisator ben, worden ze naar google calender overgezet en daardoor komen ze dus ook niet op mijn privémobiel. Maar daar start ik wel even een apart topic voor.
Pagina: 1