• TVBird
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-02-2023
Sinds gisteren (29 Jan 2010) krijgt m'n Touch HD niet meer automatisch (dus via push) mail binnen vanaf Gmail.
Er is niets veranderd aan de settings op m'n telefoon. Zijn er meer mensen die deze problemen recentelijk hebben en weet iemand een oplossing?
TVBird

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

Vertel eerst eens even wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. GoT is geen helpdesk, en we verwachten daarom het een en ander aan eigen inzet :)

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Hoi, Ik heb dat probleem ook altijd als ik me battery er uit haal van me samsung f480. Ik moet dan een keer handmatig het doen. Ik krijg dan een scherm waar ik jha op moet antwoorden volgens mij is dat een goedkeurig of zo. Misschien heb je nee gedrukt ? probeer het eens handmatig als dat kan met een HTC geen idee maar ik denk dat dat wel moet lukken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb je toevallig net aan een labs-functie gezeten in Gmail of Google Calendar? Bij mij maakt dat regelmatig dingen kapot namelijk, dat is niet 100 procent getest (daarom heet het ook labs ;) ).

En werkt het inderdaad nog wel handmatig als je active sync start op je mobiel?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• TVBird
@RoD: Mijn eerste vraag was of de pushmail service van Gmail uit de lucht was of niet. Dat wilde ik eerst checken voordat ik aan allerlei setting ga rommelen.

@Marzman: Die handmatige sync met mail werkt inderdaad wel... Vreemd. Ik merk nu ook dat mij Calender items op m'n Touch HD niet meer synchroniseren met Google Calender na een handmatige sync.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TVBird schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:04:
@RoD: Mijn eerste vraag was of de pushmail service van Gmail uit de lucht was of niet. Dat wilde ik eerst checken voordat ik aan allerlei setting ga rommelen.

@Marzman: Die handmatige sync met mail werkt inderdaad wel... Vreemd. Ik merk nu ook dat mij Calender items op m'n Touch HD niet meer synchroniseren met Google Calender na een handmatige sync.
Dan heb je misschien iets veranderd in je calendar instellingen (of in gmail want het zit allemaal redelijk gekoppeld). Eerder hebben bij mij de tasks en de verjaardagen optie die er later bijkwamen in calendar er voor gezorgd dat ik niet kon syncen. Tasks werkt nu wel, de verjaardagen functie heb ik niet meer gebruikt omdat ik alle verjaardagen toch al los in mijn kalender had staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• TVBird
Opgelost!
Active Sync op m'n mobile gaf een support code (error) 0x86000106
http://www.google.com/sup...id=6f88314cb9d9e42e&hl=en
Ik heb m'n contacts uitgeschakeld, gesynchroniseerd en vervolgens weer ingeschakeld en weer gesynchroniseerd.
Alles doet het weer!
Pagina: 1