[Mediaplayer] Eminent EM7080 startup problemen nzb/ftp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Sinds vanavond ben ik de trotse eigenaar van een eminent EM7080. Films afspelen en foto's bekijken gaat zonder problemen. Helaas heb ik problemen met het aan de praat krijgen van nzbget en de ftp-server.

Standaard zijn deze niet te bereiken, de nzbfunctie is niet te benaderen via http://ip:8080, hierbij krijg ik een timeout en als ik een ftp-sessie probeer op te starten krijg ik de error 'The connection with the server was reset'.

Deze problemen kan ik tijdelijk oplossen door een telnet sessie te openen en handmatig het opstart script '/usr/local/etc/rcS' te starten. Hiermee worden netjes /opt/bin/nzbget en wat andere processen gestart en is nzbget & ftp te gebruiken. Alleen wordt er continu de error 'Error in pid value: 212, 567...' gegeven.

Ik heb geprobeerd het probleem op te lossen door de laatste firmware opnieuw te installeren. Dit loste het probleem niet op dus ik heb de hdd geformatteerd en nogmaals de laatste firmware opnieuw geïnstalleerd maar het rcS script wordt nog steeds niet automatisch gestart. Google heeft ook geen oplossing geboden,

Iemand een idee hoe ik het rcS script automatisch kan laten starten zodra ik m'n speler start? Of is er een ander oplossing om nzbget en de ftp-server automatisch te laten starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Met firmware versie 1.0.2.6 werkt alles wel naar behoren! Tijd om te genieten :)