Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendetta_X
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vandaag mijn nieuwe voeding binnen, Coolermaster Silent Pro 600W (modulair)
Nu heb ik een probleem met het aansluiten. Ik heb nl. 2 hdd's + 2 dvd-spelers die allemaal een SATA aansluiting hebben. 1 kabel met 4 SATA aansluitingen en een 4 pins uiteinde voor in mijn voeding zou voldoende zijn. Maar de afstand tussen harddisk en dvdspeler is te groot dus dit gaat niet.
Verder heb ik nog een 6 pins (aansluiting?) waar 4x SATA aan zit. Alleen ik zou niet weten waar mijn 6 pins in moet. Geprobeerd in het PCIe gedeelde van de voeding maar dat past dus niet.
Ik heb nog kabel waar ook een platte aansluiting aan zit met 2x molex en 1x floppy, maar hier moeten dus weer verloopjes tussen van molex naar SATA. Hoe kan ik het beste mijn dvd-spelers aansluiten en wat doen die 6 pins to SATA stekkers bij mijn voeding als ik ze niet kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
Het lijkt er erg sterk op dat jij een setje verkeerde kabeltjes bij de voeding hebt gekregen, die 6-pins hoort daar niet bij. Contact opnemen met de winkel dus... of wat soms nog sneller en beter werkt, contact opnemen met CoolerMaster. Ik kan de thread even niet terug vinden, maar nog niet zo lang geleden was er een gebruiker die zijn extra kabeltjes per ongeluk had weggegooid en kreeg zo nieuwe opgestuurd van CoolerMaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendetta_X
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Oke, bedankt voor de reactie.