World of Warcraft - authenticator probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBengel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-07 18:21
Ik dacht dus net van ''ff wow spele, bijna level 68 en het is weekend''. Dat viel vies tegen.. Ik probeer dus in te loggen en krijg een popup met de opmerking dat ik een code moet invoeren om in te loggen.
Dit is wat ik als melding krijg wanneer ik probeer in te loggen:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2ypaxbn.jpg
Het probleem is dat ik nooit zo'n ''authenticator'' heb gekocht. Ben ik gehacked en heeft de hackzor een authenticator op mijn account gezet ofzo ? Iemand ervaring met dit probleem en een mogelijke oplossing ?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
lijkt idd dat je accoutn is door verkocht door een hacker waarschlijk. neem contact op met blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je account is waarschijnlijk gehackt. Het koppelen van een authenticator aan gehackte accounts is een nieuwe methode van de hackers om wat extra tijd te krijgen voor het leeghalen van je account.

Stuur een mail naar Blizzard (wowaccountadmin@blizzard.com) waarin je de situatie uitlegt. Eventueel kun je ook nog telefonisch contact opnemen.

Voordat je opnieuw probeert in te loggen op het moment dat je je account terug hebt (kan 1-2 weken duren) moet je je pc goed controleren op spyware. Ook raad ik aan om een eigen authenticator aan te schaffen en te koppelen aan je account.

[ Voor 4% gewijzigd door Luit op 30-01-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBengel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-07 18:21
dankjullie wel voor de reacties :) ik neem nu contact op met blizzard. Eerst via mail. Mocht het me te lang duren zal ik telefonisch contact proberen te maken. En omfg ik hoop dat er niets raars met mn chars gebeurt.. @#$@#$ hackers..Gelukkig dat ik ze niet in mn handen zal krijgen.. :S

later