When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Ik zou het er niet op wagen en hem terugsturen/RMA doen.
Verwijderd
Stuur hem terug als je hem zo gekregen hebt.
Heb je in de BIOS zitten tweaken?
Zet dan alles in default voordat je hem terugstuurt.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Kun jij je elco's opblazen in de BIOS dan?Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:25:
Teveel ingesteld in je BIOS?
Dat (nu onderbroken)-streepje zal er ook wel voor een reden opzitten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 22:38 ]
Feit is iig dat het gewoon defect is, dus als je dit nu al weet en het bordje toch gaat inzetten, moet je niet raar opkijken als je rare ellende krijgt, al dan niet in de toekomst.
RMA dus... Overigens heb ik dit nooit gezien bij nieuwe moederborden. Of je hebt m 2ehands gekocht, of hij ligt al een zeer lange tijd op het schap.
Dacht eerst dat het een reflectie was, maar ik vermoed dat je gelijk hebtBolletje92 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:23:
Uit die linkse komt al de vulling.
Ik zou het er niet op wagen en hem terugsturen/RMA doen.
Neen, totaal niets in BIOS gedaan. Ik kon er zelfs niet ingeraken met een Logitech Illuminated keyboardVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:25:
Teveel ingesteld in je BIOS?
Nope, rechtstreeks van de winkel, alles mooi verpakt as it should be.DJSmiley schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:40:
Zijn allemaal defect. Dat je nu geen problemen hebt wil niets zeggen. Afhankelijk van de functie kan het best zo zijn dat pas bij zwaardere belasting dit een merkbaar issue wordt.
Feit is iig dat het gewoon defect is, dus als je dit nu al weet en het bordje toch gaat inzetten, moet je niet raar opkijken als je rare ellende krijgt, al dan niet in de toekomst.
RMA dus... Overigens heb ik dit nooit gezien bij nieuwe moederborden. Of je hebt m 2ehands gekocht, of hij ligt al een zeer lange tijd op het schap.
Morgen er terug mee naar de winkel.
[ Voor 32% gewijzigd door Big Womly op 29-01-2010 22:42 ]
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Kunnen elco's dan verouderen en 'ploffen' als ze niet gebruikt worden?DJSmiley schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:40:
Ik denk eerder dat deze een tijd gebruikt is, defect naar de fabrikant gegaan is en na kort testen (zonder visuele inspectie) weer ingepakt naar de verkoper gestuurd als nieuw product.
Op Wikipedia lees ik dit:
When a faulty capacitor is charged, the water-based electrolyte becomes unstable and breaks down, producing hydrogen gas. Since these types of capacitors are sealed in an aluminium casing, the pressure builds up within the capacitor until either the flat metal top of the capacitor begins to bend, or the rubber sealing plug is pushed down. Eventually the pressure exceeds the strength of the metal casing and venting occurs, either by blowing out the rubber bottom of the capacitor, or bursting the scored metal vent on the top of the capacitor.
[ Voor 69% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-01-2010 11:06 ]
Het hoeft niet zo te zijn dat dit eerder bij een klant is geweest.
Overigens, geef even aan exact welke caps dat zijn (merk, capaciteit en voltage - staat allemaal op de zijkant ervan).
Als het goede caps zijn, is er waarschijnlijk iets bij fabricage foutgegaan en zal een ander exemplaar van hetzelfde bord waarschijnlijk prima zijn. Als het echter shitcaps zijn, dan kan het met een ander exemplaar net zo snel raak zijn en ben je misschien beter af met een ander bord uit te kiezen
Oslik blyat! Oslik!