Settlers 7 betakeys

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Geachte Redactie,

Heel lief van jullie om betakeys uit te delen aan de Tweakers (waarvoor dank), maar is het geen idee om toekomstige keys niet tijdens de kantooruren te verdelen? Menig werkende onder ons zal wel eens stevig gevloekt hebben toen hij het bericht veel te laat zag. Zoals ondergetekende.

Vriendelijke groeten,

@moto: ik had het specifiek over de 1000 keys die gisterenmiddag wegegeven zijn ;)

[ Voor 11% gewijzigd door YellowOnline op 30-01-2010 12:02 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

De 500 keys die op http://tweakers.net/games zijn weggegeven waren ook gedeeltelijk 's avonds uitgegeven hoor :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Tja, dit soort dingen zouden fijn zijn als er een vooraankondiging was inderdaad. Had er graag een gehad... :(

Maar goed, het is niet anders, maar mocht iemand er een hebben en niet er aan toe komen hem te gebruiken... ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Er zullen altijd tijden zijn waarop mensen niet kunnen, ik werk bijvoorbeeld niet overdag doordeweeks, maar wel 's avonds, dan vind ik dat het dan ook niet mag gebeuren!

The devil is in the details.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:50

MsG

Forumzwerver

Ik heb er nog wel 1, het loopt tot 5 februari en binnen die tijd heb ik toch geen tijd en ook geen goede videokaart.

Wie het eerst DM't, wie het eerst maalt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Lastig heb het al vaker gehad dat ik op dat moment niet op tweakers ben als er keys verdeeld worden.
Misschien toch van tevoren aankondigen dat rond die tijd keys verdeeld worden is wel zo eerlijk.

@ MsG zie bericht
Pagina: 1