[X360/PS3] Vanquish

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i639.photobucket.com/albums/uu113/W1ckeDxt/Vanquish/VanquishTrailerLogo.jpg

Afgelopen nacht is er dan eindelijk naar buiten gekomen aan welke nieuwe titel Platinum Games werkt.
PG is bekend van games zoals; Bayonetta en Madworld die kwalitatief erg hoog waren.

De nieuwe game genaamd "Vanquish" word door sommige bestempeld als "Halo door Japanners"

De trailer ziet er echt mega goed uit en doet ook vermoeden dat het OF een Live action play is of CGI.
Check de trailer hier en start drooling. (YouTube verwijdert de trailer i.v.m ViaCom copyrights)

Ik zal deze start-post updaten naar mate er meer bekend word van de game.
In de TT heb ik : "Playstation 3 en Xbox360" neergezet omdat het nog niet zeker is voor welk platform de game uitkomt, maar aan de grafische stijl te zien is het zeker niet de Wii. ;)

Als iemand nog tips/linkjes/nieuws heeft, laat maar horen!
De start post zal natuurlijk in de stijl van Vanquish worden gemaakt de komende maanden. ;)

Screencaptures van de debut trailer. [Meer binnenkort!]

Afbeeldingslocatie: http://i639.photobucket.com/albums/uu113/W1ckeDxt/Vanquish/100129120601l_8e34c0ed9a3a46d59f330.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i639.photobucket.com/albums/uu113/W1ckeDxt/Vanquish/100129120601l_39beb083a6ba4627b4895.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i639.photobucket.com/albums/uu113/W1ckeDxt/Vanquish/100129120600l_0d2886cf88e044b8a5582.jpg

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
Ontzettend lekkere trailer, maar dit realtime op een console zie ik niet gebeuren en een uberhighend pc is ook behoorlijk aan het kraken :P
Denk dat veel mensen erg benieuwd zijn wat de verdere info is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, mooie render. Beetje het idee van de BF:BC2 squad filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:00
Vandread schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:02:
Ontzettend lekkere trailer, maar dit realtime op een console zie ik niet gebeuren en een uberhighend pc is ook behoorlijk aan het kraken :P
Denk dat veel mensen erg benieuwd zijn wat de verdere info is!
Zijn ook geen ingame/gameplay beelden. Maar heeft mijn interesse gewekt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trailer is te vinden op IGN: E3 Trailer Vanquish

Laat ook wat gameplay zien. Ziet er naar uit het een soort mix van Halo en Gears wordt? Beetje vaag nog, maar wel gaaf. Ik zeg, laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
damn die trailer :9

Staat op m'n follow-this-game lijstje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 16-09 13:09
Good ol' Sega arcade achtige game hoop ik, alleen had ik gehoopt dat die render filmpjes niet zo mooi waren want die wekte iets te hoge verwachtingen bij mij :P
Ben alsnog benieuwd en wacht wel op de eerste review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De setting van deze game spreekt mij, op basis van de trailer, toch wel aan.
Gaan we volgen!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trailer ziet er echt tof uit. Beetje Gears of War meets Zone of the Enders?
Ben benieuwd hoe deze game gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er zo weinig geïnteresseerden in deze game..? :P Demo staat nu in de US Store (PS3), ben hem nu aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 19-09 10:59

Rmg

Ziet er hip uit dat zeker. In oktober zeker even naar kijken als ie op de xbox is uitgekomen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de demo een paar keer gespeeld, en damn, wat is deze game vet. PlatinumGames _O_

Het speelt zowat hetzelfde als Gears of War, alleen dan met wat meer snelheid. Het leent ook van Lost Planet met grote eindbazen met zwakke punten op het lichaam met een andere kleur etc. Maar Vanquish is zoveel toffer dan Gears of Lost Planet, vind ik dan :P Het speelt sneller, er zit dikke actie in, de gameplay is erg goed, grafisch ook goed.

Iedereen even die demo checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb gisteren ook een minuut of 20 gespeeld. Het is best cool inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
hoewel ik de demo best entertaining vond hoop ik wel dat er wat meer level design in zit, dit was gewoon 1 grote hal met wat dekkings plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, wel een big motherfucking hal, dat wel. Hopelijk biedt de game een beetje FnS ondersteuning, want richten met een DS3 is voor mij nog steeds een no-go, merkte ik alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je in die grote hal aankomt, ga naar rechts die trap op voor een sniper rifle. Rechterstick is nog verder inzoomen voor de nodige headshots ;)

@ bram

Ligt toch echt aan jou.. Misschien had je geen console moeten kopen als je zo slecht overweg met een analoge controller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gaan we deze discussie weer hebben? Ik speel al mijn shooters met een muis, óp mijn PS3, languit óp mijn bank, en dat gaat prima.

Lang leve de multi-controller ondersteuning. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me niet herinneren dat we een soortgelijke discussie eerder hebben gehad, maar ok. Ieder z'n ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

heb demo even gespeeld op ps3, ziet er leuk uit en speelt snel, maar ik haat games waarbij de enemys alleen achter jou aangaan, in dat stuk met die grote robot als jij weg loopt komt hij constant achter je aan, terwijl er zon 10 medevechters zijn, dat is gewoon slecht en irritant.
ook vind ik het spel een copie van teveel spellen, vond het persoonlijk teveel op halo, gears, lost planet lijken.
en dat vind ik persoonlijk geen fijne combo.
graphics zitten wel snor maar is niet mijn type game.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:03
Net ook even de demo geprobeerd en ben toch wel enthousiast! Sam doet mij lichtelijk denken aan Solid Snake. De actie is echt overweldigend en ik ben serieus toch aardig wat doodgegaan in de eerste poging. Maar zodra je de controls onder de knie hebt loopt het allemaal soepel. Ben zeer benieuwd naar deze game! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Te weinig aandacht voor dit pareltje!

Op de Japanse store is nu de challenge demo te downloaden voor wie de originele demo te makkelijk vond :+ Je speelt als het ware wat stages met challenges door, op een andere map en met meer wapens dan de eerste demo dus het proberen is het sowieso wel waard.

Wat ik echt het vetste vind is dat je na een paar keer spelen een beetje 'the hang of it' krijgt en alles zoveel makkelijker en creatiever lijkt te gaan. Zo heb je bijvoorbeeld in de challenge mode een stage waar je tegen 3 redelijk sterke grote robots moet, nu kun je daar gewoon op gaan schieten tot ze dood zijn (gaap) maar je kunt ook een EMP grenade gooien, er heen gliden met rocketlauncher, melee attack doen en in de opvolgende slow-mo (je weet wel dat je zo achteruit sprint en in de lucht 'blijft hangen') 2 raketten raken voor een instant kill :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Glopes op 24-09-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die JAP store.. wat een ongelooflijke rotzooi is dat zeg. Kan er nooit wat vinden als ik iets zoek. Of staat ie meteen op de 'voorpagina'? :P

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:09:
Ja die JAP store.. wat een ongelooflijke rotzooi is dat zeg. Kan er nooit wat vinden als ik iets zoek. Of staat ie meteen op de 'voorpagina'? :P
Ik geloof dat het de een la laatste link in het hoofdmenu is, en dan moet je een beetje rondkijken en klikken bij de icoontjes tot je een Vanquish plaatje ziet.. :+

Demo is gelukkig wel geheel in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:50
Vandaag uit in de US, over 4 dagen hierzo. Leuk spel is het inderdaad, kom alleen (nog) niet voorbij de eerste boss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezelfde boss als in de demo? Die was niet bepaald moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:52:
Dezelfde boss als in de demo? Die was niet bepaald moeilijk..
Nou die heb ik ook niooit verslagen in de demo. Al zijn ledematen er af geknald en dan veranderd hij ofzo en vlak daarna ben ik dood. Ben wel gestopt na 5 keer dus met wat oefening zal het vast wel lukken , maar snapte nou niet echt wat de manier was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als je zo'n ledemaat kapot knalt komt z'n 'core' even tevoorschijn om op te knallen. Gewoon even achter een turret springen en hem de volle lading geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:21:
Elke keer als je zo'n ledemaat kapot knalt komt z'n 'core' even tevoorschijn om op te knallen. Gewoon even achter een turret springen en hem de volle lading geven ;)
Nou zal het nog eens proberen binnenkort...het spel trok me verder wel ,maar volgens mij mocht dat beest me gewoon niet aangezien hij mij incl turret naar de maan schoot ;) In een demo steek ik nooit zoveel energie. Dan zit ik echt in een testmode zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:50
Ik weet niet welke boss het was in de demo, maar hier was het de
spoiler:
KNRB-0 Argus Robot
. De moeilijkheidsgraad staat wel op hard, en ik ben niet zo goed in shooters op de console, dat kan er wel mee te maken hebben, al had ik wel geen moeite met het deel voor de boss.

edit: ja blijkbaar was het dezelfde boss als in de comments te lezen, en ik ga nu ook die turret proberen, hopen dat het nu wel lukt :)

edit2: muhuhaha, thnx. Het is gelukt. Al is het wel jammer dat de turrets niet oneindig veel munitie hebben (A).

[ Voor 31% gewijzigd door mat.hi.as op 20-10-2010 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

De demo is heel vet. Ik heb het verschillende keren uitgespeeld. Een gave mix van Japanse en Westerse elementen met een aantal stemmen uit Gears of War.
Tjonge wat heb ik enorm naar Vanquish uitgekeken.

Helaas heb ik 2 redenen om Vanquish niet te halen;
  1. Is binnen 4 uur uit te spelen
  2. Geen multiplayer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 06:36
Ik ben de volledige game aan het spelen en hij is wel erg vet. Ik speel em op de xbox360.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 13:45
mowa schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:27:
De demo is heel vet. Ik heb het verschillende keren uitgespeeld. Een gave mix van Japanse en Westerse elementen met een aantal stemmen uit Gears of War.
Tjonge wat heb ik enorm naar Vanquish uitgekeken.

Helaas heb ik 2 redenen om Vanquish niet te halen;
  1. Is binnen 4 uur uit te spelen
  2. Geen multiplayer.
4 uur is volgens mij wat overdreven, en verder heb je toch hoge replay value met god hard mode en het halen van hoge scores (ok moet je van houden).

Geen mp is idd wel jammer. Anders wacht je tot die voor 20 euro in de schappen ligt, gewoon ff budgetgaming in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
Henkus schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:23:
Ik ben de volledige game aan het spelen en hij is wel erg vet. Ik speel em op de xbox360.
nice d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
mat.hi.as schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:31:

edit2: muhuhaha, thnx. Het is gelukt. Al is het wel jammer dat de turrets niet oneindig veel munitie hebben (A).
Ik vond dat juist wel verfrissend, krijg altijd een "onrealistisch" gevoel van turrets met oneindige ammo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 19-09 06:36
De game uitgespeeld in 7 uur en 19 minuten en dat is exclusief de cutscenes, dus ik denk dat de totale speelduur op zo'n 8,5 uur ligt.

Dat is ruim voldoende voor een game. Het zijn wel 7 uren van intense shooter battles, misschien wel de vetste van dit jaar.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De PS3 versie is nu € 22,95 op iBood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPatrick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2022

iPatrick

The good old days

bram1984 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 08:39:
De PS3 versie is nu € 22,95 op iBood.
Thanks! mooi Sinterklaas kado <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 19:49
Heb hem ook op X360, zeer verslavend spel. Ben de game onmiddelijk begonnen op Hard. Hoewel het gevecht met de eerste echte Boss battle in 1 - 3 aanvankelijk moelijk was, geniet ik met volle teugen van de game. Het blijft uitdagend op die manier, enkel headshots zijn nog iets te makkelijk te maken bij de gewone robots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb 'm gisteren binnengekregen van Zavvi (20 euro op Mega Monday, voor de liefhebber) ;)

Wat een vet spel. Heerlijk over the top, erg Japans en toch ook westers :D

En moeilijk, ook.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Zo jongens, dit topic kan weer open :)

Hij komt naar de PC *O*

http://www.guru3d.com/new...ming-to-pc-via-steam.html

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Pagina: 1